Volgens het World Guinness Recordbook staat het record op 7:

World Records cites seven as the record for most living generations -- by the family of Augusta Bunge of Wisconsin. She was 109 when her great-great-great-great grandson was born in 1989.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het record ligt denk ik op 5 generaties.
Zoals te zien in het onderstaande filmpje.
Bed-overgrootmoeder,overgrootmoeder, grootmoeder, moeder en dochter.

Dit kan alleen als de generaties er vroeg bij zijn om kinderen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens dit artikel tenminste 6 generaties