Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hey, mijn broertje laat echt hele vieze ''eierscheten (scheet die ruikt naar rotte ei) ik vroeg me af wat hij eraan kan doen.

want ik kan er echt niet meer tegen!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, de omgekeerde wereld. Jij kan er niet meer tegen en HIJ moet er wat aan doen.
Belachelijk!!!!!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Winden die ruiken naar rotte eieren wijzen op een slechte eiwitvertering als gevolg van een te veel aan dierlijke eiwitten. Darmbacteriën die van eiwitten leven, gaan extra groeien. De darmbacteriën produceren giftige afvalstoffen die een slechte adem, vermoeidheid en hoofdpijn kunnen veroorzaken. Wat hij eraan zou kunnen doen is minder dierlijke eiwitten te consumeren, en wat meer plantaardige eiwitten op zijn menu te zetten.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je tip. +

Andere antwoorden (2)

Flink tegengas geven helpt misschien.
Je kan dat doen door een pak melk leeg te drinken.
Een half uur later kun je "blazen" zoveel je wilt.

Je kan hem een dag opsluiten in een klein hokje, zodat ie zelf niet meer weet waar hij het moet zoeken van de stank.

Stop een degelijke plug achter in dat gat.
Als hij die eruit weet de knallen, lanceert hij zichzelf.

Verder zit er niets anders op dan hem buiten te zetten en vastbinden aan een boom of zo.

Heel veel sterkte ermee.
Het zijn echt moeilijke tijden voor je, zo begrijp ik.
Tja, voor sommigen is het leven echt zwaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeggen dat hij rustiger moet eten, af en toe yoghurt moet eten en proberen meer te ontspannen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding