Wat is de beste afslanktip voor mij?

als je extra uitleg nodig hebt zeg het dan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik zie aan de hand van je andere vraag dat je nog maar 11 bent. Ga alsjeblieft niet afvallen! Je hebt je voedingsstoffen nodig om te groeien en te ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De extra uitleg die nodig is: hoe oud ben je, hoe lang ben je, hoeveel weeg je. Je hebt er niets aan als je afvaltips voor volwassenen krijgt.

Het beste antwoord

Goed ontbijten, ongeveer 2 BRUINE boterhammen 's ochtends als goed begin van de dag, vergeet er niet bij te drinken, water of melk of sinaasappelsap is het beste.

Tussendoor een appel of cracker.

's Middags weer 2 BRUINE boterhammen, bruin broon houd je stoelgang goed en regelmatig. Doe op brood boter en kaas of vlees, daar zitten goede vetten en bacterien in.

Tussendoor weer fruit, sultana of iets anders.

's Avonds zorg je dat je minimaal 2 ons groente binnenkrijgt, eet vlees of vleesvervangers.

s' Avonds is groene thee goed voor de stofwisseling, dit moet je dan natuurlijk wel dagelijks doen, want het helpt niet om 1 dag groene thee te drinken.

Daarbij moet je genoeg bewegen, ga fietsen of hardlopen, zwemmen enzovoort. Bouw het langzaam op.

Als je dit volhoud heb waarschijnlijk heb je dan een gezond gewicht en een gezond lichaam.

Toegevoegd na 20 uur:
Ik wist niet dat je nog zo jong was en ik heb je gewicht gezien, dat is een prima gewicht voor jouw leeftijd! Geen zorgen maken, wel gezond eten en af en toe wat lekkers kan gewoon. Als je elf bent is het ongezond om te gaan afslanken, tenzij je echt heel dik bent, maar dan zou je veel meer wegen dan 39 kilo. Als je zou afslanken zou dat een slechte invloed hebben op je groei en ontwikkeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

normaal eten, smorgens ontbijten, smiddags een stuk fruit en s avonds warm eten, let wel op, niet te.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele afslanktip is goed voor jou !!
Je bent 11 jaar en weegt 39 kilo, dan heb je geen afslanktips nodig.
Gewoon kind zijn en genieten van je leven !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
precies!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal juist !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hear hear!
Verstandig eten: weinig slechte koolhydraten, voldoende goede eiwitten en verstandige vetten. Voldoende beweging en ook heel hard nodig: voldoende ontspanning. Veel geduld en doorzetten, ook als het even niet lijkt te lukken. Denk je een stok achter de deur nodig te hebben, doe het dan samen met anderen of roep professionele hulp in.

Veel Succes!
Julia Timmers