Ik heb vandaag een paar keer het gevoel gehad in mn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Wat kan dat zyn? Wordt pas volgende week ongesteld.

Ik ben al jaren aan de pil, zeker niet van plan om zwanger te worden. Ook nog nooit een soa test gedaan

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb het trouwens al eerder gehad, met vlagen komt het

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

wat jij voelt is heel normaal, het zijn je eierstokken die bezig zijn met een nieuwe eisprong.. de een voelt het en de ander merkthet niet eens ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je last van je darmen. Dat kan hetzelfde aanvoelen alsof je ongesteld moet worden. Zeker omdat het met vlagen komt. De darm is dan bezig met de peristaltiek en deze kunnen soms een beetje spastisch gaan.

De plaats waar de darmen, nieren en vrouwelijke organen liggen, zijn zo dicht bijelkaar dat je het soms kunt verwarren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak een week voordat je ongesteld wordt,kan je al voortekenen krijgen,de baarmoeder is dan zich aan het voorbereiden,je kan dan ook bijvoorbeeld in de week voordat je ongesteld moet worden minder goed in je vel zitten of iets emotioneler reageren.