Ik twijfel of ik op meisjes of jongens val? Wie kan me helpen.

Ik ben nu 17 en ik twijfel of ik op jongens of meisjes val en dat is echt super irritant. Ik zoen vaak met jongens enzo alleen ben nog nooit verliefd geworden. Ik wil wel echt super graag een vriendje. Ben ook echt heel jaloers op de mensen die er een hebben! Want ik wil echt geen lesbi zijn en echt graag een vriendje. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen! Wat zijn bijvoorbeeld kenmerken ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Dat is moeilijk om te zeggen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je op een persoon valt. Het maakt daarbij niet zoveel uit of dit dan een meisje of een jongen is.
Het is denk ik niet zo nodig om daar een etiket op te plakken.
Ik ben ook een aantal keer verliefd op een meisje geweest. Dat maakt je als persoon niet anders. Ben nu al jaren gelukkig met een man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

17, je hebt je hele leven nog om daar achter te komen.
je voelt het ineens.
of het dan mannen of vrouwen of beiden zijn, het komt wel.
geniet nog maar ff zonder joh, heerlijk!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk vriendje of vriendinnetje, daar moet je niet naar op zoek gaan, maar die kom je ineens vanzelf tegen. Ineens slaat de vonk over. Je ziet dan wel, of het een jongen of een meisje is, waar het zo lekker mee klinkt. Moet je niet te veel bij stil staan nu. Het gaat allemaal vanzelf.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Kies gerust wat je op dat moment 't beste bevalt.

Later, uiteindelijk, zal toch vaak de keuze vallen op een (al dan niet kortstondig) contact met een man, omdat de kinderwens toch blijft - ook bij meiden die lesbisch zijn.
Maar daar hoef je je nu nog niet zo druk over te maken. Kies nu gewoon wat je 't beste bevalt. Je zegt dat je geen lesbo wil zijn. Tja, als je 't bent, dan ben je dat. Zo lang (als dat het geval is) je dat niet zelf accepteert, heeft 't niet zoveel zin om aan anderen te vragen wat je bent (in de zin dat zij het antwoord kunnen geven of je nu wel of niet een lesbo bent).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle vrouwen hebben een kinderwens, en daar heb je ook echt geen mannelijke partner of sex met een man voor nodig tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Niet alle vrouwen hebben een kinderwens"
Nee, maar verreweg de meeste wel. "Ze gaan naar de spermabank en hoeven de donor niet persoonlijk te leren kennen."
Dat kan ook natuurlijk. Helemaal gelijk.
als je liever een vriendje wil, lijkt me duidelijk dat je toch op jongens valt.. het kan ook zijn dat je bisexueel bent, je op allebij de seksen valt,je bent nog jong, ontdek het gewoon wat je wilt,neem een vriendje en ook een vriendin en kom er zo achter wat je wilt, bevalt het je allebij, dan hou je het zo ,gulden regel is ..als jij maar gelukkig bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak je er toch een trio van
Doe wat je hartje begeert. Zie je een leuke jongen, grijp hem in zijn nekvel. Het is niet van belang om je af te vragen of je ho of he bent. Dat merk je vanzelf. Wel is belangrijk, dat je al je opties openhoudt en als je een vriendje hebt, vragen over jouw seksualiteit verder niet wil overdenken omdat je nu een vriendje hebt. Ik ontdekte pas bij mijzelf dat ik op jongens viel, toen ik heftig aan was met een meisje en tijdens de seks beelden zag van haar broer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt denk ik niet zo gek veel te willen - en zolang je per se een vriendje wilt zal dat waarschijnlijk niet goed lukken.
Je moet eerst van jezelf houden voor een ander van jou kan houden...
En of die ander nou een meisje of een jongen is, of misschien wel allebei, dat merk je dan wel.
Alleen: waarom twijfel je nu precies? Omdat je nog nooit verliefd bent geworden? Dat komt vanzelf een keer - en op basis van wat je vertelt, denk ik dat de kans dat je verliefd wordt op een jongen, het grootst is.
En als het toch een meisje zou zijn, dan kan dat je echt helemaal niets meer schelen als je verliefd bent ;-)

Dus wacht maar af, opeens slaat de vlam over ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien voegt het niets toe... De vorige antwoorden waren eigenlijk wel duidelijk genoeg :)

Maar je bent nu nog jong en je hecht waarschijnlijk nog veel waarde aan wat de mensen om je heen van je denken.
Dat zal op een gegeven moment wat minder worden, en dan kan je eerlijk kijken wat voor jezelf de beste keuze is.
Je wilt misschien geen bi-gevoelens hebben.. maar echt raar is dat dat tegenwoordig niet meer hoor.. Maak je geen zorgen om wat andere mensen vinden, het is jouw leven, jouw keuze..
Dat je nog nooit verliefd bent geweest is ook niet raar, dat komt bij ieder mens op een ander moment.
Je bent gewoon nog niet de juiste persoon tegen gekomen. Kenmerken kunnen zijn dat je misschien weleens gevoelens voor een meisje/vrouw hebt gehad..
En dat je nog niet verliefd bent geweest op een jongen wil nog niets zeggen hoor.
Geniet van je leven, maak je geen zorgen.. Het word allemaal vanzelf wel duidelijk.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom kiezen? Hou gewoon een open mind^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook heel normaal om op die leeftijd erg te twijfelen. Je hoeft niet bang te zijn, als je in in de 20 bent (of misschien eerder of later wie weet), kom je vanzelf wel erachter waar je op valt. Als het een jongen is; leuk. Als het een meisje is; leuk. Als het een travestiet is: leuk. Als het een...
Als het maar liefde en leuk is, is het toch goed? Ga alsjeblieft niet bang zijn om een "lesbi" te zijn, dat hoeft helemaal niet. Dat je nog nooit echt verliefd bent geweest op een jongen, betekent dat niet direct dat je homoseksueel bent. Het hangt niet (alleen) van het geslacht af, maar vooral van de persoon of je daar verliefd op wordt.
Hoe dan ook, voor je geaardheid moet je nooit bang zijn!

En je kan ook gewoon jezelf voor nu een 'panseksueel' noemen (doe ik ook, nog steeds), dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit wat er aan hangt. Het ligt dan meer aan de persoon.