Ik twijfel of ik op meisjes of jongens val? Wie kan me helpen.

Ik ben nu 17 en ik twijfel of ik op jongens of meisjes val en dat is echt super irritant. Ik zoen vaak met jongens enzo alleen ben nog nooit verliefd geworden. Ik wil wel echt super graag een vriendje. Ben ook echt heel jaloers op de mensen die er een hebben! Want ik wil echt geen lesbi zijn en echt graag een vriendje. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen! Wat zijn bijvoorbeeld kenmerken ofzo?

Weet jij het antwoord?

/2500

17, je hebt je hele leven nog om daar achter te komen. je voelt het ineens. of het dan mannen of vrouwen of beiden zijn, het komt wel. geniet nog maar ff zonder joh, heerlijk!!!

Misschien voegt het niets toe... De vorige antwoorden waren eigenlijk wel duidelijk genoeg :) Maar je bent nu nog jong en je hecht waarschijnlijk nog veel waarde aan wat de mensen om je heen van je denken. Dat zal op een gegeven moment wat minder worden, en dan kan je eerlijk kijken wat voor jezelf de beste keuze is. Je wilt misschien geen bi-gevoelens hebben.. maar echt raar is dat dat tegenwoordig niet meer hoor.. Maak je geen zorgen om wat andere mensen vinden, het is jouw leven, jouw keuze.. Dat je nog nooit verliefd bent geweest is ook niet raar, dat komt bij ieder mens op een ander moment. Je bent gewoon nog niet de juiste persoon tegen gekomen. Kenmerken kunnen zijn dat je misschien weleens gevoelens voor een meisje/vrouw hebt gehad.. En dat je nog niet verliefd bent geweest op een jongen wil nog niets zeggen hoor. Geniet van je leven, maak je geen zorgen.. Het word allemaal vanzelf wel duidelijk.. :)

Waarom zou je geen lesbi willen zijn moppie? Het gaat erom hoe je met een ander omgaat en niet hoe je jouw leven of gevoelens door een ander laat bepalen. Misschien ben je wel bisexueel, dat ben ik ook. En wat een ander of mijn familie ervan zegt zal mij aan mijn sterretje oxideren !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100