Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kans om problemen 'kwijt' te kunnen raken, klap ik dicht! Iemand Tips?

Ik kan nou mijn problemen kwijt, maar als het dan kan, dan klap ik dicht! Ik weet dan niet meer wat ik moet zeggen enzo. Heeft iemand misschien een paar tips om het toch dan te vertellen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
893
capthavoc
12 jaar geleden
opschrijven ?
en eventueel dat laten lezen en dat het gesprek aangaan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima suggestie capthavoc.
Ritsuka
12 jaar geleden
zo doe ik het altijd ja, ik schrijf het op. of ik ben met mijn vriend aan het bellen op skype, ik typ mijn verhaal, en hij praat terug (hij is beter met praten, haha)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Schrijf alles voor je zelf op papier voor het geval je even niet meer kan dan kan je altijd nog vragen of die persoon die je helpt het even wilt lezen, en probeer tegen je zelf te zeggen dat er een oplossing is als jij het er allemaal uit gooit. Neem lekker een kopje thee bij het gesprek zodat je er een beetje ontspannen van word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zeggen wat je op dat moment denkt, en niet schamen, nergens voor nodig,
En anders opschrijven idd.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ja, het eigen gedrag is soms voor onszelf een groot vraagteken!
Om te begrijpen waarom je iets wél of juist niet doet, zou je wat meer over je (onbewuste) persoonlijkheid te weten moeten komen.
Je kan daar over lezen, maar vaak heb je er iemand anders bij nodig. Iemand die jou goed kent, die je vertrouwd en je verteld hoe je overkomt.
Je kunt ook een korte training volgen om achter levensstijlaspecten van jezelf te komen, kijk hier voor adressen:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding