Wat kunnen, op alle mogelijke vlakken maar vooral op dat van gezondheid, de gevolgen zijn van vijf jaren lang thuis je echte geaardheid te verbergen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In de jaren dat je dit geheim bij je draagt, zul je angstig zijn, dus geen rustig en onbezorgd leven leiden. Deze stress kan zijn weerwerking hebben op je gezondheid. Meestal raakt geestelijke stress de 'zwakke plek' in je lijf. Heb je bv snel last van hoofdpijn, dan zal je daar zeker vaak last van hebben. Voor een ander schiet het in de rug, of de buik. Nogmaals: Da's per persoon verschillend.

je moet enorm op je tellen passen, en dat geeft voortdurende stress. bewezen is dat chronische stress het weerstandsvermogen aantast, dus het zal zeker z'n weerslag hebben op je gezondheid.

Dat zijn lange jaren geweest en dat moet je toch gemerkt hebben. Depressief, chagrijnig, hoge bloeddruk, slecht slapen enz. Ik moet er niet aan denken, de oplossing is dan ook, speel open kaart en vertel zo gauw mogelijk de waarheid op deze manier valt er toch echt niet te leven.

Ernstige psychische en gezondheidsklachten, mogelijk chronische klachten. Werk aan je herstel en kom uit de kast.

Als je na 5 jaar uit de kast bent gekomen,zal dat,hoe het ook is ontvangen, je een enorm gevoel van opluchting geven. Het geen verstoppertje meer hoeven te spelen,zal m.i. alle eventuele negatieve gevolgen doen verdwijnen. Althans, zo zou ik het voelen! Ik weet niet of dit op jou zelf slaat, maar toch gefeliciteerd!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100