Welke tijdschriften gaan over gezondheid, ziekten en/of medicijnen?

Ik lees graag tijdschriften, in wat voor vorm dan ook. Vooral tijdschriften waarvan je veel leert, maar het ook op een leuke manier wordt verteld, vind ik erg leuk. Nu ben ik apothekersassistente in opleiding en zoek eigenlijk een (paar) tijdschrift(en) die dus over gezondheid, ziekten en medicijnen gaan. Ik heb al een beetje rondgekeken op het internet, maar kan niet echt iets vinden. Ik weet wel dat er een tijdschrift bestaat dat begint met 'Farma...'.
Kan iemand mij vertellen wat voor tijdschriften in deze categorie vallen die ik zojuist beschreven heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

zie bijgeleverde bron.
daar staan een paar voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op www.tijdschriften/startpagina vind je onder Health een hele rij. Verder geven zorgverzekeraars wel eens een periodiek uit. En Goede Doelen organisaties idem. Wil je het alleen bij internet houden dan zoek je gericht op het thema van je interesse. Veel van die sites worden op de een of andere manier gesubsidieerd door de farmacie maar er zijn ook sites die daarvan onafhankelijk zijn en door ervaringsdeskundigen zijn opgezet en onderhouden worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezondheidsnieuws van dr vogel
en bij de apotheker liggen elke week tijdschriften met de laatste nieuwtjes over gezondheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FarmaMagazine? (zie link hieronder) In aanvulling op wat er al genoemd is kan ik je VoedingsMagazine aanraden. Het abonnement is gratis, op kosten van de zuivelindustrie. Daardoor strookt de inhoud uiteraard met de belangen van die bedrijfstak maar de artikelen zijn altijd boeiend en goed onderbouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het tijdschrift "gezond nu