dat betekend dat je de privacy niet in acht neemt

Toegevoegd na 4 minuten:
volgens de van dale

schen·den schond, h geschonden 1 kwetsen, ontsieren 2 onteren, belasteren: iems goede naam ~ 3 het gewijde karakter ontnemen aan: een graf ~ 4 niet nakomen, niet eerbiedigen: de neutraliteit ~
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen achter zaken proberen te komen die jij liever niet deelt met ze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik deel jou mening+
Als men persoonlijke dingen van jou aan de grote klok hangt,terwijl jij dat in vertrouwen had verteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
privacy-bescherming
het wettelijk regelen van eerbiediging van het privé-leven van personen, in het bijzonder voor wat betreft (automatische) persoonsregistratiesystemen '
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/privacy

privacy-bescherming
het wettelijk regelen van eerbiediging van het privé-leven van personen, in het bijzonder voor wat betreft (automatische) persoonsregistratiesystemen '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/privacy%bescherm
fremar
13 jaar geleden
Iemands persoonlijke leefsfeer of identiteit beschadigen.

Dit doe je al door iemands persoonlijke gegevens te lezen, door te geven, af te luisteren etc. zonder dat diegene er toestemming voor gegeven heeft. Het is een soort inbraak in persoonlijke gegevens.
amc