Heeft iemand van jullie ervaring met een dure massagefateuil en de effectiviteit daarvan?

http://gezondheid-wellness.bruiningscentrum.nl/massage/stoel.htm

zoiets bijvoorbeeld?

werkt t goed bij chronische rug en spierpijn??
ervaringen en ideeen welkom ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja en? maakt dat wat uit als je uit alle macht van pijn probeert af te komen? ik wil weten of het ding goed WERKT!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben beetje kribbig.. sorry. ;-) en yep, veel al geprobeerd. wil gewoon lekker gaan liggen trillen op zo'n stoel midden in de nacht als ik weer eens niet kan liggen van de pijn... :-( maja... duur he. niettegelovenzeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep, heb uiteindelijk gekozen voor een nasa traagschuim matras. slaapt opzich heel goed. Ook mn stoel is intussen een goeie ergonomische. tis echt chronisch, en soms is een beetje prettige pijnverlichting wel nodig...

Het beste antwoord

Ik heb de site net bekeken.
Ze geven aan dat je de stoel daar kunt uitproberen.
Ik zou zelf zeker voor deze optie kiezen, gezien de prijs !
Heel veel succes er mee.