Hoe kan het dat een "medium"die Engels spreekt ook altijd antwoord krijgt in het Engels?

Ik kijk wel eens naar bijvoorbeeld Derek Ogilvie en het valt mij op dat hij altijd zijn vragen in het engels stelt en ook in het engels antwoord krijgt zelfs van mensen die geen woord engels geleerd hadden en zelfs heel jonge nederlandse kinderen?
Ik ben er van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar dit vind ik altijd heel frappant, word ik dan toch belazerd?
In mijn vriendenkring heb ik iemand die ook paranormaal begaafd is en die mij dingen vertelde die zij absoluut niet kon weten, dus dat het bestaat geloof ik wel, maar het taalverschil snap ik niet helemaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een medium krijgt vrijwel nooit, gesproken taal door! Hij krijgt een gevoel door, wat hij moet "vertalen". In het gunstigste geval, krijgt hij een gedachte door, dus in zijn eigen taal. Toch is het ook mogelijk, iets door te krijgen in een andere taal. Afgelopen zaterdag, had ik met anderen een sessie en een van hen, kreeg woorden door die hij niet begreep, zelfs korte zinnetjes, iemand anders heeft het voor hem vertaald. Het waren boodschappen die hij door kreeg, die belangrijk waren voor de sessie. Maar zelf kon hij het niet verstaan. Uiteindelijk bleek het zeer belangrijk voor iemand anders bij die sessie en er is daarna heel veel gebeurd.

Hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij antwoorden doorkrijgt in beelden en gevoelens... dat zou het kunnen verklaren...

Derek Ogilvie belazert de boel. Als je hem de vraag zou stellen, zou hij hier vast een heel goed antwoord op hebben, iets in de trant van dat de geestentaal universeel is en nog meer bla. Maar als 'ie echt wat zou kunnen, waarom heeft hij dan nog niet de miljoen van James Randi geïncaseerd? Als het echt is wat hij doet, is het een koud kunstje om dit in een simpele test te bewijzen en dan is hij een miljoen rijker. Waarom doet hij dat niet? Omdat hij het niet kan. Natuurlijk kan hij wel iets, bijvoorbeeld cold reading, maar dat heeft niks met een medium of paranormaliteit te maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100