hoe raak ik nou die laatste 3 kilo kwijt?

Heb een streefgewicht, en nu moet ik er nog 3 af. Sporten doe ik 3 x in de week en ik eet gezond. Heeft iemand de goude tip om die laatste kilo.s er nog af te krijgen.!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

door gaan zo als je gaat veel water drinken veel zweten(zweet is en verbrandings methode van je lichaam) en mijn goude tip je zal me niet geloven: veel sex sex is namelijk geestelijke zo wel lichamelijke inspaning en je verbrand er super veel mee onderzoek genoeg te vinden op het internet ik ben zelf namelijk ook en hoop afgevallen succes en vol houden he ;)

Gewoon doorgaan. Je lichaam even nu even meer tijd nodig

Geduld hebben. De laatste paar kilo's gaan er het langzaamst af. Ga door met waar je mee bezig bent en je zult zien dat het er op den duur echt wel af gaat.

wandelen!!! gewoon lekker gaan wandelen, rustig aan en je raakt ze gegarandeerd kwijt. wel super van je hoor dat je zo op dreef bent, petje af.

Niks forceren en je niet te veel focussen op die kilo's. Gewoon positief naar jezelf blijven kijken, of je nu 3 of 10 kilo's moet kwijtraken. Blij zijn met wat je al bereikt hebt, dan gaat de rest vanzelf. Don't hurry, don't worry!

je kunt een sapkuur doen, dan raak je veel kilo's kwijt en het is ook gezond,als je daarna een schep bitterzout neemt, spoelen je darmen helemaal schoon.(wel een dag thuisblijven na het bitterzout). je kunt ook een thaise stoomtent aanschaffen (€ 500,--) schijnt ook te helpen.

Maak 2of 3 maal in de week een eigen gemaakte soepje klaar . als vervanger voor de warme maaltijd . Omdat in soep heel weinig calorieen zitten . En als je soep in de super koopt dan heb je het probleem dat in die soep veel zout zit .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100