hoe raak ik nou die laatste 3 kilo kwijt?

Heb een streefgewicht, en nu moet ik er nog 3 af. Sporten doe ik 3 x in de week en ik eet gezond. Heeft iemand de goude tip om die laatste kilo.s er nog af te krijgen.!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Cryofiel
13 jaar geleden
Je streefgewicht aanpassen. Moeten die laatste drie kilo's er nu echt af? Ben je al niet mooi en gezond genoeg zoals je nu bent? Gewoon laten zoals het is. Niets mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het met Cryofiel eens. Controleer ook je BMI eens.
Dan kun je zien of je een gezond gewicht hebt. Lager gaan zitten is niet gezond en nergens voor nodig. Als je flink bent afgevallen zal je lichaam zelf ook een keer een grens aangeven: Voorlopig tot hier en niet verder. Blijf lekker gezond eten en sporten, en wees tevreden met het resultaat wat je bereikt hebt.
Kimath
13 jaar geleden
Let niet op die weegschaal, kijk gewoon in de spiegel, naar de vormen van je lichaam, of je daar tevreden mee bent.
Sporten heeft meer effect dan gewichtsverlies, door het sporten kom je strakker in je vel te zitten, en dit ziet er veel mooier uit!

Het beste antwoord

door gaan zo als je gaat veel water drinken veel zweten(zweet is en verbrandings methode van je lichaam)
en mijn goude tip je zal me niet geloven: veel sex
sex is namelijk geestelijke zo wel lichamelijke inspaning en je verbrand er super veel mee onderzoek genoeg te vinden op het internet ik ben zelf namelijk ook en hoop afgevallen

succes
en vol houden he ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gewoon doorgaan. Je lichaam even nu even meer tijd nodig
ronron1212
13 jaar geleden
Geduld hebben. De laatste paar kilo's gaan er het langzaamst af. Ga door met waar je mee bezig bent en je zult zien dat het er op den duur echt wel af gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wandelen!!! gewoon lekker gaan wandelen, rustig aan en je raakt ze gegarandeerd kwijt.
wel super van je hoor dat je zo op dreef bent, petje af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks forceren en je niet te veel focussen op die kilo's. Gewoon positief naar jezelf blijven kijken, of je nu 3 of 10 kilo's moet kwijtraken. Blij zijn met wat je al bereikt hebt, dan gaat de rest vanzelf. Don't hurry, don't worry!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt een sapkuur doen, dan raak je veel kilo's kwijt en het is ook gezond,als je daarna een schep bitterzout neemt, spoelen je darmen helemaal schoon.(wel een dag thuisblijven na het bitterzout).
je kunt ook een thaise stoomtent aanschaffen (€ 500,--) schijnt ook te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak 2of 3 maal in de week een eigen gemaakte soepje klaar . als vervanger voor de warme maaltijd .
Omdat in soep heel weinig calorieen zitten .
En als je soep in de super koopt dan heb je het probleem dat in die soep veel zout zit .