Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat ik overdag geen pijn heb en s avonds wel --->

mijn verstandskiezen zijn 9 dagen geleden verwijdert.
eerst dag en nacht pijn, maar nu alleen s avonds, hoe kan dat nou.
poets gedrag ect is onveranderd, doe nog steeds 3 maal daags.
overdag geen centje pijn kan alles eten als ik zou willen, maar s avonds weer door de grond.
waar ligt dat aan?

dit is ook met andere pijnen in mijn lichaam.
ik loop op de pijnpoli en overdag is de pijn dragelijk, maar altijd na 19:00 word alles erger en tegen 20:00 moet ik plat.
waarom nou toch.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zo ook geldt dit voor koorts welke in de ochtend veel minder is altijd.

Wat ik momenteel merk...
Is dat je lichaam toch meer aan het werk is om die wond te genezen. Dat kost dus extra energie. Bovenop je eventuele verplichte dagelijkse werk (als je een baan hebt). Dan ben je 's avonds gewoon veel meer vermoeid.

Bij mij komt er ook nog bij dat ik in mijn werk erg veel moet praten (helpdesk), dus het tandvlees krijg een extra massage. niet echt prettig als ze nog gezwollen zijn zonder die kiezen erin.

Maar alleen nu een pijnstiller voor het slapengaan is al een hele verbetering tov de hele dag door een pijnstillers nemen.

Kortom, vermoeidheid waardoor het lichaam (en je geest) minder de wond en de pijnen kan bestrijden.

---

Ik pas nu ook een spirituele methode toe van the secret en zeg ik tegen mezelf: "ik ben sterk en gezond", net even die visualisatie ervan vastpakken en ik voel 'iets' gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn verstandskiezen, kon niet meer slapen zonder pijnstiller. Het ging vanzelf over, het bleek dat er iets was achtergebleven wat met veel pijn eruit moest geperst worden. Ik zou toch maar eens een tandarts opzoeken voor een foto (X ray). Ik heb geluk gehad, maar het KAN fout aflopen!!

En voor je andere pijnen weet ik het niet.. sorry, maar in ieder geval heel veel sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ben je tegen die tijd domweg moe.
Je lijf maakt pijnstillende stoffen aan, maar misschien zijn die op een bepaald moment op, en heeft je lijf rust en/of slaap nodig om nieuwe aan te maken.
's Avonds een extra paracetamol nemen zolang die kiezen nog opspelen? Want dat gaat zo te lezen wel de goede kant op nu.

Het lijkt me in elk geval heel vervelend, sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding