help ik heb vreselijke opvliegers zowel s nachts als overdags wat helpt?

overgang

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wordt er inderdaad soms moedeloos van als het zo heftig is.

Antwoorden (4)

Een opvlieger?

* Koel af met plakjes komkommer op je gezicht.
* Neem afwisselend een warm en een koud voetenbad.
* Als de opvlieger komt, probeer dan te ontspannen door rustig adem te halen.
* Of leg een koud washandje in de nek. Dat is de beste plek om een opvlieger te 'blussen'.
* Gebruik een voedingssupplement met salvia. Salvia staat erom bekend een positieve invloed te hebben op opvliegers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad vreselijk, alsof je uit elkaar knalt. Wat mij helpt is:

- voor de nacht onder een dun dekbed slapen en als het koud is doe je een tweede dun dekbed of deken eroverheen, je kan er altijd een afgooien.
- zorg voor een binnenveringsmatras. Deze matrassen ventileren. Latex of natuurschuim wordt heel warm.
- een fles ijskoud water bij je hebben. Heb je het heet dan drink je wat van dat koude water, dat koelt direct.
- zorg dat je altijd dun katoen draagt, dat ventileert het beste en draag kleding in verschillende lagen.
- raak niet in paniek, maar blijf rustig, concentreer je even op jezelf.
- wat mij helpt zijn de overgangscapsules van Bloem. Het brengt de zaak wat op rust van binnen. En het helpt de heftigheid van de opvliegers te verminderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar eens "zink" en "magnesium "tabletten halen bij het kruidvat dat helpt
elke dag innemen ik heb t ook gedaan en bij mij hielp het heel goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sojamelk schijnt ook te helpen