Pijn in tepels, wat kan dit zijn?

Ik (vrouw) ben ruim een half jaar geleden naar de huisarts geweest geweest omdat ik pijn en er vocht uit mijn tepels kwam. De huisarts heeft naar mijn borsten gekeken en bloed afgenomen, om te kijken of er iets "kwaadaardigs" was.
Gelukkig niks aan de hand.

Maar mijn tepels zijn nog altijd extreem pijnlijk en er komt wit vocht uit. Wie herkent dit? Of weet wat dit misschien kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Dat is tijd voor een second opinion lijkt me.

Gewoon een afspraak maken met een andere arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de zelfde klachten en bij nader onderzoek kwam erbij mij uit mastopathie en dat is inderdaad erg pijnlijk
Maar ga terug naar de arts voor verder onderzoek sterkte ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt erg veel op mastopathie maar alleen je arts kan uitsluitsel geven. Vertrouw je niet op het oordeel van je arts, vraag dan om de mening (second opinion) van een andere dokter.

Klik voor informatie over mastopathie op de link hieronder.

Beterschap!