een pijnlijk plekje op de zijkant van je tong. Je ziet ''niets'', als je erover heen gaat doet het erg veel pijn! wat kan dit zijn? en wat te doen?

zelfs praten doet pijn!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

Vast een heel klein blaartje, of een heel klein wondje,
de tong is heel gevoelig.
ik heb het ook wel eens. meestal is het heel snel weer over.

Als je er langer last van hebt kan je beter wel even naar de huisarts
13 jaar geleden
Misschien een scherp stukje kies waar je tong langs schuurt.
en wat te doen? Niet meer aankomen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook een keer gehad! Dat scheen tongspierpijn te zijn.. Als het na een tijdje niet vanzelf over gaat moet je maar even langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aft?
Aften zijn pijnlijke zweertjes van het mondslijmvlies met een doorsnede van drie tot vier millimeter. De plekjes zijn grijswit of geel met een rode ontstoken rand.