Hoe komt het dat als je naar de wc moet, hoe dichter je by de wc in de buurt komt, hoe nodiger je moet?

En dan voornamelijk qua langere afstanden. Ik vind het persoonlijk niet fyn om op school naar de wc te gaan. Dus hou ik t op. In de bus onderweg valt t wel te houden, maar als je dan byna by je voordeur ben, dan moet je spontaan heel nodig.

Ik in ieder geval wel :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Dat zit tussen de oren. Hetzelfde geldt als je iets optilt en denkt, als ik nu maar geen jeuk aan m'n neus krijg. Dan kun je niet krabben, en gegarandeerd krijg je jeuk.
Voor mij geldt het andersom, tegenwoordig zitten in sommige treinen geen toiletten. Als ik eerst in een trein mét toilet zit, moet ik niet naar de wc, later in de trein zónder toilet wel. Voor jou geldt het dus andersom. Waarschijnlijk denk je, ik ben er bijna, maar het kan nog nét niet.

Als je het trouwens lang genoeg ophoudt, bij te lang gaat het zelfs pijn doen, dus op een gegeven moment geeft je lichaam een signaal dat het eruit moet. Dat helpt natuurlijk ook mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat je dn denkt dat je het het niet lang hoeft op te houden dan doe je dus ook niet meer je best en moet je heel nodig opeens en hoe langer je w8 wordt het ookalweer steeds iets erger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat heb ik ook! Dat komt waarschijnlijk doordat je je daar volledig op instelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zit allemaal tussen de oren. Als je stromend water hoort moet je toch ook sneller naar de wc? Is denk ik hetzelfde idee, maar dan nu zie je het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit allemaal tussen de oren inderdaad! verder is der geen logische verklaring voor!

groetjes Rowan