Wallen onder ogen

Ik heb gehoord / gelezen dat aambeienzalf / creme goed zou zijn voor wallen onder de ogen,klopt dat of is het een fabel?
En is het niet gevaarlijk als het per ongeluk in de ogen komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Aambeienzalf tegen wallen onder je ogen, ik ken het niet, tenzij die wallen zo'n 80cm. onder je ogen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas op dat je je gezichtscreme niet op je aambeien smeert :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn het wallen van slaapgebrek of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,inderdaad,het help.

Antwoorden (3)

ja dat klopt dat aambeienzalf tegen wallen helpt
t helpt ook om rimpels te verminderen
en ...onder je ogen niet erin het is niet gevaarlijk

Toegevoegd na 3 minuten:
maar ook niet te vaak doen .. want dan kan t ook averechts gaan werken
dus zo min mogelijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan helpen tegen wallen onder je ogen omdat Sperti adstringerend werkt, het trekt de huid een beetje samen.
En je moet inderdaad zorgen dat het niet in je ogen komt.
Dus een klein beetje in stipjes aanbrengen met je vingertop en voorzichtig inkloppen op de wallen (niet uitgebreid gaan wrijven want daar is de huid daar veel te teer voor).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande link vind je 11 antwoorden. Wat ik er uit gedistilleerd heb is dat je het niet in je ogen moet smeren.
Het schijnt nogal irritatie te kunnen veroorzaken.
Succes ermee

Toegevoegd na 2 minuten:
Bedoelde 11 vragen en vele antwoorden.