wie weet waarom superrol niet meer verkrijgbaar is bij drogist of apotheek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
47.2K

Antwoorden (4)

Het is zwaar kankerverwekkend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals reeds eerder vermeld zijn de Superol gorgeltabletten inderdaad uit de handel.
Daarvoor in de plaats is wellicht Superol gorgelpoeder bruikbaar.
Zie de link hieronder.

http://www.bik-bik.nl/shop/product/OX40230

Het verschil met de zuigtablet is met name de suiker en inderdaad geeft dit risico op schimmels, bacterieen en andere secundaire infecties. Bovendien kunnen de huidmondjes dicht gaan zitten en dat verstikt de plant dus. Ik zou dus zeker geen zuigtablet nemen. Het poeder ken ik niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
En dan nu de echte reden met betrouwbare bron:

Hermi Bosch is 75 jaar en gebruikt Superol al vijftig jaar. Niet alleen bij keelpijn, maar ook bij beginnende kiespijn. Helaas vertelde haar drogist onlangs dat het product niet meer wordt gemaakt. Zijn informatie is juist. De fabriek is er twee jaar geleden mee gestopt, zodat het bedrijf Chefaro het product niet meer kan leveren. Er worden nog wel zuigtabletten van Superol
verkocht, maar voor de Superolverslaafden lijkt dat niet op het gorgelpilletje. Misschien dat u nog ergens een tubetje met 40 tabletten op de kop kunt tikken, maar dan heeft u mazzel.

Te duur!
Cynthia Kuipers, marketingassistent van Chefaro, zegt: „Het procédé bleek erg ingewikkeld te zijn en het vervaardigen werd te duur. Daarom is de productie stopgezet.
Bovendien werd het steeds minder verkocht."

Toegevoegd na 23 minuten:
ps: Het verschil met de zuigtablet is met name de suiker......t/m.....Het poeder ken ik niet. Hoort hier niet in thuis! Het schijnt dat ze superol ook toedienen aan vleesetende planten.

Bron:http://carnivora.nl.web1.web.cyso.net/forum/viewtopic.php?t=3071&sid=df6b3bacbe5da4d95dcccadfa859d188
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! ;)) + omdat je hem sneller had
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was er iemand nog sneller zie ik nu...
Jaren geleden zei mijn huisarts al dat het troep was en dat ik het niet meer mocht gebruiken. IK neem aan dat er onderzoek naar is gedaan en dat mijn huisarts gelijk had. Ze nemen niet voor niets zomaar iets uit de handel!