Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

IK werd uitgesloten door mijn uiterlijk(het is nu beter) nu heb ik niemand meer wat moet ik doen?

IK heb jarenlang huidziekte gehad nu nog steeds maar veel minder ben jarenlang uitgesloten word sociaal gezien. Met als resultaat dat ik er nu alleen voor sta ik weet niet hoe ik mijn sociale leven opbouw vanaf 0 ik weet niet wat ik moet doen?

Dit is een serieuse vraag geen domme antwoorden...

Toegevoegd na 47 minuten:
IK ben een 19 jarige student in gent btw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wordt lid wan een hobby vereniging en ontmoet gelijkgestemden. Als je bijvoorbeeld een aquarium hebt wordt je lid van een aquariumvereniging en ga je naar verenigings avonden.

Ga op een teamsport.

Of ga vrijwilligerswerk doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag om hulp bij het maatschappelijk werk van je gemeente. Zij hebben vast goede tips voor je!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je hebt bijvoorbeeld ook verenigingen voor alleenstaanden die regelmatig eens uitstappen doen of een avondje "uit" ofzo.Je kan een hobby zoeken en in een club gaan.In ieder geval niet alleen binnen blijven maar "buiten" komen het is een echte schande dat mensen zoals jij uitgesloten worden en daardoor nu alleen staan.Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoonheid zit van binnen he
Probeer met je collega's wat af te spreken ofzo? Verandering van omgeving werkt ook goed om een soort nieuwe start te maken, toen ik van school veranderde werd het ook gelijk een stuk leuker dan ik het vroeger had. Je leert veel nieuwe mensen kennen en die weten niet dat je buitengesloten werd dus behandelen je niet anders dan anderen. (Ik werd ook nogal buitengesloten op mijn vorige school)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden