wat zorgt ervoor in mijn hoofd dat ik neit aan iets anders kan denken dan haar

hoe komt het dat ik mezelf voorneem om niet naar haar te gaan kijken en dan toch ga kijken wil niet verliefd zijn ze is meer dan jaar ouder

Toegevoegd na 1 minuut:
en om meer redenen trouwens
we passen wel bij elkaar veel mensen vragen ook wann ik haar ga vragen omdat ze on zo goed bij elkaar vinden passen weet nie waarom

Toegevoegd na 7 minuten:
ik ben 14 zij 15 ze word eerder 16 dan ik 15

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarom zou je niet verliefd mogen zijn op een meisje dat ouder is dan jij? Ik ben ouder dan mijn vriendje en bij ons gaat dat gewoon goed;)
Je kan niet aan iets anders denken dan aan haar omdat je verliefd bent. Als mensen om je heen zeggen dat jullie goed bij elkaar passen dan moet je gewoon een keer wat leuks met haar gaan doen! Misschien is ze ook wel verliefd op jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leeftijdverschil hoeft geen reden te zijn om niet verliefd te mogen worden hoor, ook niet dat de vrouw ouder is. Ik ken genoeg relaties waar dat heel goed gaat.
En waarom je niet kunt stoppen aan haar te denken? Omdat je hersenen zo werken. Ken je dat verhaal niet van die persoon die een zak geld zou krijgen als hij 5 minuten niet aan een roze olifant zou denken? Nou die zak heeft hij niet gekregen, want dat lukte toen niet meer. (Heb het trlouwens altijd wel een heel eeeeerlijk persoon gevonden, want wie kan controleren waar je aan denkt?;))
Dus, als je haar echt leuk vindt, en als je er echt voor wilt gaan: lap alles aan je laars, en ga er voor
anneliez