Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik het afleren om chaotisch te zijn?

ik ben zo chaotisch.kan ik dit leren hanteren.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/gezonde-geest/hoe-krijg-ik-meer-structuur-in-mijn-leven
Op bovenstaande link vind je een manier om meer structuur in je leven te krijgen.
Je kan ook altijd opzoeken rond ADHD, die mensen leven ook in chaos en er bestaan verschillende methodieken om in een veilige structuur te leven. Want structuur met af en toe ruimte voor het onverwachte geeft veiligheid, chaos daarentegen kan onveiligheid en onrust geven.
Je moet natuurlijk wel niet alles zwart wit gaan zien, maar de grote lijnen van de methodieken zijn zeker goed.

GrtZ.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer 1 ding te gelijk te doen dus eerst bijv afwassen en daarna leren.Maak schema's en probeer daar niet van af te wijken.Maak een dagindeling waar jeje aan moet houden zo krijg je meer stuctuur in je leven en je zal zien dat je minder chaotisch bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met dingen te ordenen. Bijvoorbeeld papieren in mappen te stoppen en dit ook weer op een bepaalde volgorde.
Spullen bij elkaar te zetten etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding