Bij welke betrouwbare instanties (dus in dit geval niet de dokter) kan ik terecht voor vragen over gezondheid?

Voor een opdracht op school moet ik 3 instanties opbellen die informatie kunnen geven over gezondheid. Nu weet ik er tot nu toe 1 en dat is de GGD. Toch zijn er nog meer en hopelijk is er iemand die me hiermee kan helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Het is de bedoeling dat jij die opdracht in zijn geheel uitvoert. Dus ook het voorafgaande speurwerk. Jammer dat er toch nog antwoorden gegeven worden op zulke vragen.

Antwoorden (4)

ziekenhuis
GGD
Universiteit -Gezondheidswetenschappen (http://www.gvo.unimaas.nl/)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
consultatiebureau voor baby en peuters
verslavingszorg
anneliez
13 jaar geleden
Voedingscentrum
(ze hebben op hun site ook een kopje 'eten en gezondheid'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het RIVM kun je een schat aan informatie vinden over gezondheid en ziekte.
Bronnen: