Ongesteld ondanks het slikken van de pil?

Ik ben sindskort weer met de pil begonnen.
Na mijn zwangerschap voor het eerst weer en moest toen wachten omdat ik borstvoeding gaf.
Nu wou ik 3 strips achter elkaar doorslikken.
Nu ben ik net met de 3de strip begonnen.
Ik ga net naar de wc en ineens allemaal bloed!
Hoe kan dit nou?

Toegevoegd na 10 minuten:
Moet ik nu ook direct stoppen met slikken?

Ik ben weer begonnen met de pil op advies van de huisarts.
Omdat ik een postnatale depressie heb was het de bedoeling dat de pil de hormonen in mijn lichaam weer in balans zou brengen.
Daarom heb ik ook doorgeslikt.
Inmiddels ben ik aan de anti depressiva.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Je lichaam moet zich weer helemaal instellen op de pil, Het kan een z.g doorbraakbloeding zijn. Als dit vaker gebeurt dan even terug naar de dokter.

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn advies, bel morgen de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het is niet slim om ineens drie strips achter elkaar te nemen eerlijk gezegd
je lichaam is aan t ontzwangeren en je stopt t vol met hormonen
laat je lichaam even rusten en begin dan normaal met de pil zoals t hoort
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is niet zo mooi
maar laat je lichaam eerst bij komen van de zwangerschap
want je bent 9 mnd zwanger en je onzwangert in 9 mnd je lichaam moet herstellen
vraag anders een ander conceptiemiddel
Annswers
13 jaar geleden
kan het zijn dat er tussen je laatste pil en een-na-laatste pil meer tijd zat dan normaal?