Waarom doordrenken mijn mannelijke student-collega's zich met hun luchtjes?

Nou de vraag zegt het eigenlijk al. Mijn vrienden en huisgenoten lijken wel te douchen in hun aftershave of wat dan ook. Zo vies ik kan het soms bijna proeven en dan blijft die lucht ook nog zeker een uur hangen als ze langs zijn geweest..de vraag is dus waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ze vinden het lekker, zonder dat ze beseffen dat iets te kan zijn. Praat er eens met ze over, ze zullen blij zijn met je eerlijkheid.

Ik denk dat ze erg bang zijn voor lichaamsgeur en/of onzeker zijn.

Omdat wanneer je het opspuit je het op een gegeven moment zelf niet meer ruikt, daarom spuiten ze waarschijnlijk teveel op.

Het reukvermogen van mannen is in het algemeen ook slechter dan van vrouwen.

Lodewijk de 14e deed dat ook altijd. Het scheelt douchen

Ze denken dat hoe meer ze spuiten hoe lekkerder het ruikt. of ze zijn bang dat als ze nog uitgaan dat de geur anders snel weg is. ik zou gewoon tegen ze zeggen dat ze wat minder van het spul kunnen gebruiken. zeg dat het een beetje te sterk ruikt.

Er is een biologische verklaring voor, net zoals voor veel te veel lippenstift, oogschaduw etc. door vrouwen toegepast. Mannen hebben in de natuur het instinct om hun terrein af te zetten met geur. In de natuur (bij dieren dus) is dat zweet en pis. Mensen zijn in het huidige tijdperk niet meer zo gecharmeerd van zweet en pis, dus zitten er geurtjes in een potje. Hoe meer zweet en pis, dus hoe meer potje, hoe sterker je over komt op vrouwtjes die willen paren.

Misschien is dat de enige douche, die ze nemen. En maskeren ze zo hun body odor.

inderdaad ze wassen zich weinig door nonchalance ze horen wel te weten dat een klein druppeltje achter de oren en in de ellebogen ,knieholte, voldoende is. bij mij werkt het zo, dat ik de geur nooit meer kan verdragen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100