Hoe krijg ik zichtbare aders op mijn armen ?

Ik wil graag zichtbare aders krijgen op mijn armen veel meisjes die ik ken vinden dit mooi maar hoe kan ik dit krijgen ik wil ze graag op mijn armen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
fremar
7 jaar geleden
http://www.startpagina.nl/v/wetenschap/biologie/vraag/343803/aderen-armen-opeens-helemaal-uitpuilen
Ritsuka
7 jaar geleden
vetpercentage verlagen en hard trainen
paulus811
7 jaar geleden
Vind je het zelf ook mooi?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goeie vraag @paulus811, maar in het kader van de achterliggende gedachte wellicht niet belangrijk. Het gaat nu om wat de anderen / meisjes \ mooi vinden.

Antwoorden (1)

Veel porten. Of in elk geval hard werken met je spieren. Als een spier groter en sterker wordt heeft-ie meer bloed nodig. De (slag)aders ontwikkelen zich dus mee. En als je weinig onderhuids vet hebt zie je de bloedvaten goed liggen.