Mag je modifast platte buik en modifast fat burner tegelijk slikken?

Heeft iemand ervaring met deze tabletten?
En mag je ze tegelijk slikken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ik zou het niet doen. Als je echt serieus wilt afvallen kun je beter naar een dietiste of gewichtsconsulente gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

die troep moet je zowieso niet slikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft Modifast geen 'klantensite' waarop je deze vragen kunt stellen? En doen ze niet aan gebruiksaanwijzingen of iets dergelijks?
Persoonlijk denk ik dat je je geld weggooit aan dit soort producten, maar ik hoop voor je dat ik ongelijk heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag, als jij je portemonnee slanker wilt maken.

Als je zelf slanker wilt worden kun je beter proberen om gezonder te gaan eten en leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb iemand gekend die modifast gebruikte voor een half jaar onder begeleiding en ze viel 30kg af en het zit er weer op toen ze weer gewoon mocht gaan eten... dit zegt genoeg.
ik heb veel ervaring met afvallen en bijkomen (helaas) maar ik ben gestopt met dieten en nu val ik af.
ik eet geen (bewust) suiker zout en vet meer, natuurlijk krijg je wel al die dingen in je lichaam maar in veel mindere mate omdat je beter oplet wat je eet en drinkt.
ik zou zeggen...stoppen met die modifast het is heel slecht voor je lichaam ook al zegt de begeleiding dat het helpt, natuurlijk helpt het tot je weer een plakje brood gaat eten dan zit er gelijk een paar ons weer aan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima antwoord, niks aan toe te voegen +