Hoe kan ik zekerder worden?

Ik Ben denk ik erg slap in mijn armen en bij elke Les Ben ik bang dat ik voor schut word gezet bij armpje drukken met een meisje ofzo. Mijn armen zijn namelijk vrij dun en ik kan niet eens opdrukken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zekerder worden heeft ten eerste niets te maken met de kracht die je in je armen hebt:

Een paar tips:
-Je bent toch niet verplicht om armpje te drukken?! Ga lekker wat anders doen. Zeg dat je geen zin hebt ofzo.
-Ik weet niet hoe oud je bent. Maar als je 16+ bent kun je denken aan de sportschool om (onder andere) je armen te trainen.
-Maar je vooral niet zo druk! Zelfverzekerdheid is meer dan alleen de kracht in je armen. Zorg dat je blij/trots bent met wie je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aller belangrijkste is dat je leert dat niet je lichamelijke kracht het belangrijkste is maar je innerlijke kracht, er zijn talloze mensen in een rolstoel die het middelpunt zijn door hun humor of kennis van zaken. Wil je iets aan je lichamelijke kracht doen loop dan eens bij een goede sportschool binnen. Zij kunnen je adviseren hoe je op een gezonde manier aan kracht opbouw kunt doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst kan je stoppen met ingaan op de verwachtingen van andere.

Je gaat in op de verwachting van de klas je moet sterk zijn, hierdoor ga je alles doen om het verwezenlijken en als het niet lukt faal je en dan voel je je een mislukkeling...

Falen is als je niet voldoet aan een bepaald doel.

Het belangrijkste is dat je niet toestaat verwachtingen van andere binnen te laten en ook dat je zelf geen verwachtingen voor jezelf heb.

Als een voetbalspeler zegt als ik 3 keer mis schiet stop ik dan gaat hij nooit prof voetballer worden. Je mag de lat dus nooit te hoog leggen voor jezelf of door andere.

Ik denk dat jou eerste taak is beseffen dat je ingaat op iemands verwachtingen en dat je moet onthouden dat jij het belangrijkste bent en dat je nooit mag ingaan op iemands anders verwachtingen.