Pijn in maag en in de spieren bij de longen/ onder de schouders. Wat kan dit zijn?

Het is geen gewone maagpijn, het lijkt meer vanuit de spieren te komen. Heb het al de hele dag nu. Wat kan ik eraan doen?

Toegevoegd na 1 dag:
Het ging over pijn in mijn darmen, en nu is het weg. Waarschijnlijk had het te maken met stress (was die dag begonnen met therapie). Ik was beetje bang voor hartklachten omdat ik dat ergens had gelezen.
Bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom denk je dat het geen gewone maagpijn kan zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorafgaand aan een bezoek van de huisarts is het beter om GEEN pijnstillers of spierverslappers in te nemen
daar de arts geen juiste diagnose kan stellen. U heeft dan inmiddels de pijn verdoofd of tijdelijk opgeheven.

Het beste antwoord

Wees verstandig en ga naar de huisarts.

Neem vooraf geen pijnstillers of spierverslappers
anders kan uw arts geen goede diagnose stellen.

Hoe goed de adviezen ook bedoeld zijn door onze mede
GV,ers , maar dit forum kan u medisch gezien niet verder helpen.
Ik wens u een spoedig herstel toe, en wij vernemen graag wat het dan wel was.

http://www.goeievraag.nl/help/medisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk een kou gevat. Misschien heb je op de tocht gezeten of te dun gekleed buiten gezeten.

Het kan ook 's nachts gebeurd zijn. Als je transpireert en je koelt dan weer af kun je ook spierpijn krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem uit voorzorg een aspirine (geen andere pijnstiller) en ga naar een dokter, het kan op hartklachten duiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ook op je adem lijkt te zitten kan het ook uit je rug komen, een licht verschoven wervel kan een zenuw af knellen, mijn advies ga naar de huisarts!!