is het inademen van capsules uit een slagroom bus slecht voor je?

ik heb met een vriend een slagroom bus gekocht met capsules erin, en dan doen we dat in een ballon het gene dat erin die capsules zit en inhaleren we het, weet iemand of dit slecht voor je is? ik heb alleen gehoord dat je te kort aan vitaminen kan komen, maar ik wil graag weten of het ook andere gevolgen kan hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

het is vergelijkbaar met lachgas, wat het precies met je lichaam doet weet ik niet maar er zijn/is weleens een dode bij gevallen.
op kleine hoeveelheid kan het geen kwaad maar iets wat je teveel gebruikt is nooit goed

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lachgas

Toegevoegd na 2 minuten:
http://forum.fok.nl/topic/1165193

Toegevoegd na 3 minuten:
maar het wordt dus ook in de medische wereld gebruikt als verdoving. het zal geen kwaad kunnen als je het af en toe doet maar zodra je het teveel doet zal dat denk ik niet goed voor je zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou ik denk niet dat het slecht voor je is. omdat de slagroom wordt gevuld met belletjes lucht die uit de capsule komt. Ik denk dat dit wel is gecontroleerd.