Hoe kan je 's ochtends het beste wakker worden om de rest van de dag:

1: niet moe te zijn
2: lekker in je vel te zitten
3: geconcentreerd te blijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (7)

Word wakker en drink wat water, doe wat strekoefeningen, ga daarna uit bed en neem een douche.
Neem een kopje koffie en ontbijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je een vast ritme hebt, dus dat je elke dag op dezelfde tijd gaat slapen en op dezelfde tijd op staat. Slaap niet te kort maar ook zeker niet te lang. (ongeveer 8 uur)
Een philipswakeuplight helpt mij heel erg met het opstaan tijdens de donkere dagen omdat je dan langzaam van het licht wakker wordt. (ipv dat het lijkt dat het nog midden in de nacht is)
Eet groenten en fruit, ben matig met alcohol en beweeg voldoende.
volgens mij moet het dan wel lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal eens proberen! (hmm vandaag al om 11 uur slapen ;) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier hetzelfde, dat wake up light was een verlossing voor me!
Op een "natuurlijke" manier wakker worden helpt. Dus niet plotseling van je wekker, maar gelijdelijk aan, net zoals het rustig wakker worden als de zon op komt doordat het steeds lichter wordt.

Ze hebben hier een wake-up-light voor uitgevonden, het is niet geschikt voor iedereen, maar er zijn er ook velen die hier absoluut baat bij hebben.

Als aanvulling kan veel licht ook helpen, dus als je dan op staat, niet alles in half schaduw blijven staan, door licht wordt je lichaam wakker gemaakt, dus veel licht is goed om goed wakker te worden.
sterredag
13 jaar geleden
Door s avonds op tijd naar bed te gaan. Hierdoor voel je je de volgende dag meer uitgerust. Lekker onder de douche gaan en een goed ontbijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is pas onderzocht dat je het meeste baat hebt bij zeven uur niet meer en niet minder. Daarnaast een goed bed en een goed geventileerde slaapkamer bij het goed inslapen. Drink water als je opstaat en eet niet meer na 20.00 uur. Neem ook geen televisie op je kamer dat is niet goed om in slaap te komen (en slecht voor je seksleven). Doe wat oefeningen als je wakker wordt. En als dat allemaal niet helpt: begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want wie vrolijk kijkt in de morgen... die lacht de hele dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnt een weklamp te zijn.
Doordat het licht feller word zal je "natuurlijk" ontwaken uit je slaap.

Toegevoegd na 15 seconden:
Zie me bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger liep de wekker af en sprong ik uit bed ,nu zet ik mijn wekker altijd een halfuur vroeger dan dat ik uit mijn bed moet ik lig nog wat te doezelen met een klein lampje aan.
Zeker ruim de tijd nemen om uitgebreid te ontbijten.