hoe raak ik mijn onderkin kwijt?

Ik ben aan het afvallen maar wil ook mijn ondetkin weg hebben gast dit automatich of moet ik hier nog its zelf aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
je kunt niet selectief afvallen op een bepaalde plek. Gewoon gezond en geleidelijk afvallen en lekker sporten

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf. Als je onderkin puur door je overgewicht is veroorzaakt en je hebt relatief jong dan zou je er relatief makkelijk vanaf kunnen komen. De huid wordt vanzelf dan iets strakker. Of je nog een (kleine) overhangt als je op je ideale gewicht hangt mede ook af van je gezicht/gelaat. Sommige mensen (met name als je een heel smal gezicht hebt) hebben daar al bij een klein beetje vet meer last van dan anderen. Daarvoor zijn er oefeningen. Zie een soortgelijke vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/huidverzorging-haarverzorging-makeup/bestaan-oefeningen-hangende-onderkin-verminderen.282757

Toegevoegd na 48 seconden:
Typo: moet natuurlijk zijn: *je bent relatief i.p.v. je hebt relatief
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat mogelijk kan helpen is de tong tegen het gehemelte aan duwen. Hierdoor train je de spieren van de onderkaak en daarmee de onderkin. Hierdoor kan de huid mogelijk ook iets strakker worden.