is het hebben van meer dan 1 clitoris een plezierige belevenis voor de bezitster hiervan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat lijkt me twee antwoorden nodig te hebben: Ja en Nee.

Ik kan me indenken dat het genot kan verdubbelen, maar ook eventuele pijn.

Dus, ja en nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
draai de vraag eerst eens naar een situatie zoals je hem zelf zou ervaren:zou het hebben van meerdere penissen de bezitter plezier verschaffen?..
het lijkt mij niet. de ervaring is hetzelfde maar dan verdeeld over meer plaatsen.
ik vrees dat er eerst een flinke bak schaamte overboord gezet moet worden om er überhaupt van te kunnen genieten en gezien het feit dat een vrouw meer ontspanning nodig heeft om er echt plezier aan te beleven lijkt het me niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geheel afhankelijk, waar die 2e clitoris is gesitueerd.
Als ze beide tegelijkertijd gestimuleerd kunnen worden, zou het idd een prettige belevenis kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha Moolkeesje, ik krijg hele vreemde plaatjes bij jouw antwoord !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ontspruiten Jera, toch echt uit je eigen fantasie. Ik heb geen idee hoe zo'n ding er uit ziet!!
nja ligt eraan hoe ze zitten en ik denk dat de bezitster zelf wel kan ontdekken wat het prettigst voor haar is in dat geval uiteindelijk... 1 clitoris voel je ook niet als je gewoon rond loopt dus van twee hoef je ook niet echt last te hebben. En het stimuleren van een of beiden kun je ook zo hard of zacht doen als je wilt toch?