Geen echte tanden toch bleken?

Hoi, ik wil graag mijn tanden laten bleken alleen zit met een probleem. Ik heb op internet al her en der informatie opgedaan (www.tanden-bleken.net) en overal waar ik kijk kom ik tegen dat je tanden wel witter worden maar met uitzondering van eventuele "neppe" delen. Nou ben ik vroeger een deel van mijn voortand verloren die er weer aan is gezet. Kan ik nu mijn tanden niet bleken? Wat zijn de andere mogelijkheden? Of doe ik er verstandig aan om eerst advies in te winnen bij een tandarts?

Vriendelijke groeten,
J. van Moesdijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (4)

Als je je tanden bleekt, is het waarschijnlijk dat het aangezette stukje de huidige kleur houdt.
Ik zou inderdaad je tandarts om advies vragen, die weet wat voor materiaal dat stukje is en of er een mouw aan te passen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn inmiddels zoveel middelen om je gebit mooi te maken. Maar jouw tandarts kan daar veel meer over vertellen dan wij hier. Dus maak een afspraak met je tandarts.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt ,kunst of nep tanden of stukjes kleuren niet mee .
die kunnen bij je tandarts vervangen worden door een nieuwe "prothese"in de door jouw gewenste kleur .
meestal maakt de tandarts het gelijk in de kleur van de rest van je tanden.
je kunt dus laten bleken en dan kan de tandarts aan de doffer gedeelte zien wat er vervangen moet worden en het in de "gebleekte "kleur aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bestaat (de nogal ingewikkelde mogelijkheid) om eerst dat aangezette stukje te verwijderen en na het bleken er een nieuw nepstukje in dezelfde kleur weer aan te zetten.