Eerlijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet altijd jezelf blijven, dat is het belangrijkste. Vanuit die basis moet je met elkaar omgaan.
Als je eenmaal die basis hebt moet je duidelijk en eerlijk naar elkaar blijven, en alle beloften en afspraken die je met elkaar maakt nakomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft tijd nodig waarin situaties voorkomen waarin dit op de proef wordt gesteld. Maar als je iemand niet te kans geeft om het laten zien kan het niet opgebouwd worden.
13 jaar geleden
Door vertrouwen te geven. En bereid te zijn te incasseren als het ten onrechte was. Dat blijkt snel genoeg. Want naief hoef je niet te zijn.

Het leeft lekkerder als je mensen vertrouwen geeft dan dat je voortdurend met wantrouwen rondloopt.