Ik zoek een nieuwe hobby, wat past bij mij?

Je kent me onderhand toch wel een beetje, na mijn antwoorden en vragen. Ik houd erg van dingen die met kunst, spiritualiteit, schrijven en mode en visagie te maken hebben. Hier zou ik iets mee willen doen als hobby, maar het is misschien ook leuk om eens een hobby te vinden wat eens compleet ANDERS is. Wat past goed bij mij?

Toegevoegd na 30 seconden:
En ik houd ook van films!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Koop een heel mooi dik A4 schrift.
Schrijf daar spirituele gedichten in en teken er een kunstige tekening bij.

Je kunt datzelfde schrift ook gebruiken om modetekeningen in te maken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

schrijf een boek over kunst of spiritualiteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik wel willen, maar ik denk niet dat een uitgeverij een boek over kunst of spiritualiteit aanneemt van een meisje van 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom niet? als je kinderlijk schrijft, boeit het juist de kinderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BobRossen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Bob Ross. Geweldige man. Is goed dat je drbij in slaap kan vallen. Ook dood trouwens. Bob Ross dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bob Ross was een Amerikaans landschapsschilder, die bekend is geworden met schildercursussen op TV.
Beetje voor jou tijd denk ik ;-) http://nl.wikipedia.org/wiki/Bob_Ross
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bob rules ross aight
Begin een website over deze zaken. Zo kan je je eigen naam in SPiritualiteit opbouwen. De colums kan je later bundelen tot een boek. De uitgever kan jouw website stats bekijken en besluiten dat op basis van bezoekersaantallen het wel interessant kan zijn jouw spult te publiceren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is dat de talen, dat word steeds minder. Dus dat ze gaan op. Dat is ook met uitsterven. En dan dat je dan doet weet je wat? Ik doe de uitgestorven taal leren, dattie weer leeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek alle spirituele vragen op hier op g.v., ook de gesloten vragen en ga daar voor je zelf antwoorden op geven en schrijf dit op, zet er een datum bij en lees dit na verloop van tijd weer terug.
Lees pas later de antwoorden die al gegeven zijn, zo kan je uiteindelijk je eigen mening gaan vormen.
Koop er een lekker dik schrift voor, geef ieder antwoord een nummer en je hebt er een nieuwe leerzame hobby bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Combineer al deze dingen! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in je spirituele binnenkamer. Stel je de vraag: wat wil ik het allerliefste doen?"" En wacht tot dat is bovengedreven. Ga met dat onderwerp het internet op, of kijk in de gemeentegids naar clubs die zich ook met dit onderwerp bezighouden.

Zo doen we dat Mart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Punneken ....of macrameeen..
Vreemd antwoord.. vreemde vraag... Hobby's zijn zo persoonlijk,dat kan een ander toch niet voor je gaan verzinnen!!