Heb een soort blaasjes op mijn kin lijkt na tijdje net op wratje wat kan dit zijn!

het lijkt op blaasje (velletje) maar wordt na tijdje soort wratje wat kan dat zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk waterwratjes. Kijk eens in de link hieronder. En ga er mee naar de dokter voor behandeling, dan weet je het meteen zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het er steeds meer worden, kan het wel krentebaard zijn. Gelijk even naar de huisarts, want zonder antibiotica kom je niet van krentebaard af.