Meestal gaat het kind een dag pet week naar het riagg. Die onderzoeken dan het gedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ouders en school wordt gevraagd om een (standaard) lijst in te vullen met een hoop uiteenlopende vragen over het gedrag van het kind.

Vervolgens moet het kind ook 2x een uur bij de psychiater bij Riagg (of andere instelling komen) waar een aantal van zijn gedragingen worden getest op o.a. gebied van concentratie e.d.

N.a.v. de ingevulde lijsten en de test komt er dan een uitslag uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij volwassenen worden er een aantal tests afgenomen d.m.v. vragenlijsten.

Kinderen worden veelal geobserveerd door Riagg en aan ouders-/begeleiders wordt ook veel gevraagd over het gedrag zowel thuis en op school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook !!!