ik heb een emailadres echter wil ik het telefoonnummer en adres achterhalen. Hoe kom ik hier achter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (5)

Simpel: Stuur de persoon achter het e-mailadres een mailtje en vraag om het telefoonnummer en het adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grote kans dat je dit dan niet met je eigen afzenderadres moet doen, maar er even een apart emailadres voor moet aanmaken. Meestal zijn dit soort mailtjes van bekenden die ook jouw emailadres kennen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
zoek eens met google of het emailadres bekend is. Soms levert dit wat meer informatie op over de eigenaar van het emailadres. Naam en woonplaats bijv. Vervolgens kun je met hetzelfde google verder speuren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
niet,

ik mag toch niet hopen dat mensen die mijn e-mailadres hebben ook direct al mijn persoonlijke gegevens heb TENZIJ ik die zelf af geef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de eigenaar van dat adres gewild had, dat je dat adres zou kunnen zien had ie dat wel vermeld. er is ook nog zo iets als privacy. Je kunt hem/haar altijd een mailtje sturen en vragen om die gegevens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de persoon ook een mailtje sturen. Het kan gebeuren, dat er een bericht op het scherm verschijnt, dat de e-mail onbestelbaar is. Verder kan het gebeuren, dat je geen antwoord krijgt. Wat dan? Als je uit de e-mail de naam van een persoon kunt opmaken, dan kan je kijken naar www.detelefoongids.nl . Je vult de achternaam van de persoon in met daarachter de initialen van de voornaam/voornamen. Je hoeft geen plaatsnaam enz. in te vullen. Dan krijg je de meeste openbare aansluitingen in Nederland met die naam op het scherm. Je belt ze op, totdat je de juiste persoon hebt gevonden. Als je meer weet over die persoon, b.v. de woonplaats, regio, maakt het zoeken gemakkelijker. Soms bestaat het e-mailadres uit de initialen van meer voornamen. Bijvoorbeeld jfadegroot@hotmail.com . Dat maakt het extra gemakkelijk. Jammer dat gehuwde vrouwen vaak alleen met de mansnaam in de telefoongids staan. Staat die b.v. als Kremer - Bronsema in de digitale telefoongids, en je vult Bronsema in, dan verschijnt ook Kremer - Bronsema op het scherm. De website www.ikhebje.nl biedt nog veel meer zoekmogelijkheden. Of je daar in dit geval wat aan hebt zal moeten blijken. Verder kan je ook familie en bekenden van de persoon benaderen.