Ben een meid van net 20 jaar En ik wil graag een tattoo laten zetten maar wat is nu echt een gave plaats voor meiden?? (serieus) ;)

1e tattoo laten zetten!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat wel een goed idee om een tatoeage te laten zetten?
Je vraagt aan vreemde mensen waar je hem het beste kan laten zetten...
Dat ding heb je dadelijk voor de rest van je leven. Als je niet weet wat of waar je het wil doen het dan gewoon niet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, niet doen joh, je wordt er alleen maar lelijker van, is mijn mening

Antwoorden (31)

Er zijn genoeg leuke plaatsen om een tattoo te laten zetten. Je bovenarm, onderrug, buik, binnenkant van je pols, je enkel.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onze dochter heeft zo'n klein driehoekje net boven haar billen. Leuk hoor. ( Al was ik er eerst fel tegen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 waarom die min
Je enkel is heel vrouwelijk vind ik... ik heb een kleine op mijn enkel en een klein op mijn rechterborst... meer boven de borst. Op je schouder is ook mooi.
Ik zou m niet op de bovenarm ofzo laten zetten of op je kuit, dat is meer mannelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem alsjeblieft een tatto die JIJ wil, op een plek die JIJ wil, en anders niet. Als je alleen een tattoo neemt omdat het je wel gaaf lijkt verwijs ik je naar de kauwgom met de welbekende plakplaatjes. Ben je er wel zeker van wat je wilt, maar gaat het echt om een geschikte plek, dan zou ik als ik jou was eerst een airbrushtattoo nemen, zodat je kan experimenteren voor je hem echt laat zetten. Plekken die ik afraad zijn alle plekken die je kunt zien als je normale kleding aan hebt, dus nek, onderarmen, ed. Ook nadenken over je been. Een tattoo prijkt zelfs door een zwarte panty. Persoonlijk vind ik de onderrug ook geen mooie plaats voor een vrouw. Dan nu mijn persoonlijke mening, indien je een sierlijke tattoo neemt vind ik heup, de zij, en bovenop de voet erg mooi. Denk goed na voor je beslist!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er nog eens een nachtje goed over nadenken als ik jou was.
Op latere leeftijd kan je er veel spijt van krijgen, want je kijkt er elke dag van het jaar naar.
Het is niet iets wat je zomaar 1,2,3 kan weghalen zonder dat je er beschadiging aan overhoudt.
Persoonlijk is een vrouw is zijn natuurlijke gedaante het meest fascinerende om naar te kijken!

maar mocht je niet van gedachte wensen te veranderen, dan zou ik kiezen in de buurt van je heupen en billen.. dat kan soms sexy ogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in je nek, net onder je haargrens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, erg mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, ik vind hem ook mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een min geven doe je omdat een antwoord niet waardevol is. Niet omdat JIJ een andere mening hebt of het ergens niet mee eens bent. LEES de vraag goed en bedenk dan wat een goed antwoord is. je kunt nu wel gaan zeggen ''je moet er goed over na denken'' etc. etc. , maar dat is NIET de vraag. Ze vraagt wat een gave plaats zou kunnen zijn voor een tattoo en daar geef ik antwoord op. Dus waarom minnen?? Bovendien als je op zo'n antwoord als dit gaat minnen wees dan ook zo stoer om toelichting te geven. beetje jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap ook die minnen niet, denk dat je met zo'n mooie tattoo gewoon veel minnaars hebt ;-)
Annswers
13 jaar geleden
Maar die kun je zelf niet zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hoeft toch ook niet persé? ze zei er niet bij dat ze er één wilde die ze zelf kan zien. dat was niet de vraag. bovendien: veel mensen dragen oorbellen, die kun je zelf toch ook niet zien als je ze in hebt. ;-)
Annswers
13 jaar geleden
Oorbellen zie je in de spiegel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind hem juist heel subtiel en stijlvol en dat je hem niet kunt zien is minder belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bambina De Mingevers geve daarmee aan dat ze het zelf geen mooie plek vinden, of zelfs helemaal tegen tattoo zijn.
Je hebt helemaal gelijk dat het in dit geval onterecht is en waarom dan geen uitleg er bij!
Zwak hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Annswers: ik zie mijn tattoo ook in de spiegel, bovendien heeft je reactie niks met de vraag en/of het antwoord te maken. sommige mensen willen graag een tattoo die ze zelf (zonder spiegel dus) kunnen zien, anderen niet. ieder heeft zijn of haar eigen voorkeuren, dat geldt toch voor alles? over smaak valt niet te twisten, over een correct antwoord op een vraag wel. @NBK&eddijst: thanks ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit ook een mooie tattoo, al heb ik mijn tattoos op plekken waar ik ze allemaal zelf kan zien, omdat dat mijn keus is. Vind het ook een beetje zielig om een min te geven omdat je het geen mooie plek vind. van mij krijg je een dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C+, mooi.
je nek of je onderrug of enkel
advies denk er wel goed over na suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net boven de lies zone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je enkel. Hou het bescheiden en klein. Mocht je er later spijt van hebben is het niet zo desastreus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet weet wat je moet nemen ben je nog niet aan een tattooo toe. Als je het heel graag wil dan weet je ook waar je het wil. nu twijfel je dus je bent er nog niet aan toe. Het is misschien wat spijtig maar wacht nog even, want een tattoo is iets persoonlijks en blijft je hele leven bij je. Ik ben zeker niet tegen een tattoo maar wel tegen het zomaar plaatsen om dat iedereen er een heeft of bang bent dat je er niet bij hoort. Plaats er een als je er zelf helemaal uit bent en advies van anderen is leuk maar jij bent belangrijk, het is jouw tatto. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de voetzool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry maar ik denk dat jij nog lang niet klaar bent voor een tattoo als je zelf niet weet waar je hem hebben wilt! Ik kan jouw alleen maar aanraden om er nog een paar jaar mee te wachten 20 jaar vind ik nog te jong om dat binnen een 10tal jaar je visie helemaal kan veranderen en je spijt kan krijgen van een tattoo.Ikzelf heb er 5 kleintjes welliswaar en van 1 heb ik spijt (ze staat wel op mijn bovenarm he) véél te vroeg laten doen.Dit zal zeker niet voor iedereen zo zijn maar toch wees voorzichtig en denk er toch nog maar even over na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tattoo is heel erg persoonlijk, je laat hem zetten voor niemand anders dan jezelf. Zelf heb ik er jaren over gedaan om te bedenken wat en waar ik hem wou, toen ik daar uit was heb ik het ook direct laten doen en nu ben ik er iedere dag weer blij mee :-) mooie plaatsen bij een vrouw vind ik, enkel en schouderblad.
meest lelijk vind ik net boven de billen (het aarsgewei)
no offense offcourse ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aarsgewei ; gruwelijk!! Wij noemen het een neukpijl, maar verschrikkelijk blijft het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, da's ook een mooie benaming!
vlak boven je togus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu vind je het nog leuk en stoer (hoewel het natuurlijk heel afgezaagd is, want tegenwoordig loopt echt iedereen met een tatoeage), over een jaar of wat ben je er op uitgekeken en heb je spijt. Maar als je dan toch zo graag een tatoeage wil, laat hem dan op een plek zetten die je goed kunt bedekken. Dit met het oog op bepaalde toekomstige beroepen of functies waarin een tatoeage niet zo op prijs wordt gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je jezelf toch wil verminken met een tatoeage, laat hem dan in je gezicht zetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een klein roosje op mijn schouderblad.
waardom daar: dat is een stuk huid dat strak blijft als je straks oud bent. anders krijg je zon raar gerimpeld roosje.
en ook dat als ik er klaar mee ben ik het eigenlijk toch niet kan zien. ik moet echt moeite doen om naar het mijn tattoo te kijken.
ben blij met deze plek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussen je borsten, een vlinder of zo iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zit ongetwijfeld niet te wachten op mensen die je afraden op zo jonge leeftijd je voor het leven te laten verminken, en al helemaal niet op een plek waar je er je hele leven last van gaat hebben, dus als het dan toch moet, doe het dan klein, bescheiden, goed bedekbaar, neutraal en bij een goede tattooshop.

Maar bezint eer ge begint ; wat ontzettend cool is bij een meid van twintig, staat ontzettend zielig bij een vrouw van veertig en belahelijk bij een vrouw van zestig. Ik zie e al straks in het bejaardenhuis al die getatoueerde billen wassen en verluieren. Leuk ; komt die neukpijl nog net boven je pamper uit......

En kijk vooral even heel goed naar het reclamespotje (vóór tattoo's !!) uit de link....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf mooi als je het onder je rug laat zetten (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn favo plekken zijn, op de zijkant van je pols, of in je nek, tussen de schouderbladen en enkels.
Ik denk zelf al zes jaar aan een tattoo, en heb hem nog steeds niet durven laten zetten.
Ik heb nog een goede tip voor je.
Hier:
http://www.inkclub.com/Product.aspx?CtryNo=528&LangNo=31&ProdNo=PS4TAT&PriceGr=0
Kun je tattoo-papier bestellen. Je kunt je tattoo's uitprinten in jou gewenste kleuren en formaten. Je hebt dan plaktattoo's. Je kunt dan op verschillende plekken je tattoo uitproberen, kijken hoe het bevalt en hoe het met de huid meebeweegt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker een goede tip+
onderrug dat is echt hot en ik kan het weten want ik werk in een tattoo shop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet hem zetten waar JIJ hem het leukste vind
je zet hem tog voor jezelf dus vooral jij moet hem op die plek leuk vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan wat je bedoeling is van de tattoo.wil je er mee pronken of wil je m voor jezelf houden.pronken op zo`n meest sexie mogelijke plek,voor jezelf op je meest intieme plek.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik zelf vind t als ring heel erg mooi,gewoon subtiel klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de beste plek is op je onderrug net boven je billen myn vriendin heeft ie daar ook en die is echt prachtig en byna iedere man vind die plek de beste (als jezelf daar van uit gaat) doe die tattoo niet op je bovenarm als vrouw want dat is voor myn gevoel echt tokkie achtig boven je lies en de binnenkant van je enkel is ook mooi en sexy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak eerst een origineel ontwerp.
Aan de hand van de grootte kun je bepalen
waar die het beste tot zijn recht komt.

Doe het niet om de verkeerde redenen.
Laat hem plaatsen op een plek waar een evt
toekomstige werkgever geen moeite mee heeft.

Voorbeelden te over, waaronder een monogram,
chinees karakterteken, sterrenbeeld, initialen of
symbolen.

Je kunt ook een ring laten tattoeeren om je vinger
Uit de mode is een grote tattoo boven je billen.

Subtiele kleine tattoos vlakbij de genitalien
komen daar het beste tot zijn recht.
Laat de borsten vrij van tattouages,
ivm het verstrijken van de jaren.

Met zoveel adviezen op GV kom je er wel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van gave plaatsen voor tattoos heb ik geen verstand. Maar bedenk je dit: een tattoo moet je hele leven mee kunnen: dus geen uitzakkende plaatsen. Stel je dezelfde tattoo voor bij je moeder en bij je oma. Kun je leven met dat beeld? Dan kun je hem laten zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een vent maar ik weet wel wat ik mooi vind en is een tattoo bij een vrouw (ok, meid) nét boven de linker lies (en dan geen doodskop ofzo maar iets geraffineerdst..iets vrouwelijks)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maakt niet uit alleen NIET op je onderrug. Dat is zo uit he! (sorry voor iedereen die er daar een heeft)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net boven je borst, of net naast je dijen(als je het figuur ervoor hebt.
en 1 kleur meerdere is zo heftig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er heel goed over nadenken. Het is wel voor je verdere leven want verwijderen is óf heel lastig óf heel duur óf allebei. Als je echt zeker weet dat je het wilt, moet je zelf bepalen wat je wilt en op welke plaats. Ik zou het wel op een niet zo opvallende plaats doen, want bij bv. sollicitaties kun je erop be-(of ver-)oordeld worden.