Heet een odol een odol als je in de middag wakker wordt? SERIEUZE VRAAG

Wil het echt weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dan heet het ODML.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Het gaat om het effect van de urine in je blaas op de penis. lees meer:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=odol
Ontzettend dikke ochtend lul. Dutch for: Incredible big 'in the morning' cock. The cause of an Odol is unknown, there are different theories. It can be caused when a guy has too much urine in his bladder, and so the cock gets in 'erection mode' so the urine can't flow through the cock, prevents a guy from pee-ing in his bed.
Girl in bed: What's that ?
Guy in bed: Sorry, I've got an Odol.