Hoe heet dat liedje ook weer bij de Titanic als Rose en Leonardo bij de voorkant van de boot staan?

Ik heb de Titanic al vaker gezien en dan wil ik het steeds vragen maar dan vergaat ik het weer. Op de Titanic is dat wel geen stem, maar een fluit geloof ik bij die muziek. En ik keek laatst naar Love Actually (ja, ingewikkeld verhaal, haha, dat weet ik.) en toen hoorde ik die muziek weer waarbij die stiefvader en dat kind naar die film aan het kijken waren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Het nummer is van Celine Dion
My heart wil go on.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

My heart will go on van Celine Dion
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig nummer;-)