Kent er iemand nog een goede manier wratten te lijf te gaan?

Likdoornpleisters, ducktape en naar de dokter ken ik al!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (5)

Pluk de blaadjes van de wilde plant Stinkende Gouwe, pluk er eenblaadje af en dan zie je dat er geel of oranje sap uit komt, stip hier iedere dag de wratten mee aan.
Pas op voor je kleren het sap vlekt erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het eens met Thuja tinctuur ik heb er ook wratten mee weg gekregen
http://www.deonlinedrogist.nl/vogel-thuja-tinctuur-p-2048.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn opa zei altijd tegen mij een rauwen erwt of boon weet het niet meer open snijden en die er op houden en dat een paar keer doen. zo deed hij het vroeger
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo doe ik het nog steeds.Ik snij de schaal open en met de binnenkant van deze schaal wrijf ik over een wrat.Dit doe ik een paar keer per dag en binnen 5 dagen is deze dan meestal verdwenen.Ik gebruik meestal de schaal van "paterstenen".
wodka
13 jaar geleden
ow echt waar en was het nou de erwt of de boon?
werk het ?
Ik zie dat je al likdoornpleisters met ducktape hebt geprobeert?? ..maar dan toch wel in combinatie met salicylzuurzalf??

Dit heeft mijn zoon nl perfect geholpen.
3 weken elke dag likdoornpleister ...dikke klodder zalf en aftapen met ducktape , dat smorgens en savonds en na 3 weken kon ik hem er zo met pit en al uitkrabbelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als kind zijnde zat mijn hele hand vol met die wratten.Mijn oplossing kreeg ik van een vriendinnetje die er ook last van had maar verlost was door elke ochtend over haar hand te plassen.In ochtend urine zou een stof zitten waar wratten niet van houden.Een beetje raar misschien maar ik heb het als kind gedaan en ze verdwenen als vlekken in de zon zal maar zeggen.