Wat zijn zoal de mogelijkheden voor retraitre in NL of dichtbij buiten een klooster? Tips??

Ik heb heb gevoel dat ik me even terug moet trekken om me te bezinnen over werk enzo. Ik ben niet spiritueel of religieus. Gewoon even rust en evt. een aanspreekpunt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je vraagt om mogelijkheden, kijk eens op onderstaande link. Daar vind je veel informatie over retraite, verschillende soorten, verschillende prijsklassen, verschillende omgevingen, etc.

Waar het bij je keuze om gaat, is dat je direct een klik krijgt met hetgeen je op een site ziet/leest. Ja is ja, nee is nee, uuuuhm is ook nee. Alvast voor wanneer je je keuze hebt gemaakt: geniet ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht..

Andere antwoorden (3)

Misschien zoek je iets zoals dit?
anneliez
13 jaar geleden
Kijk/klik eens rond op http://www.retraitecentrum.nl/

je kan met een groep, maar ook alleen.
zelf vind ik 't veel te zweverig, maar ken 't van iemand die er al jaren een weekje gaat werken en er helemaal weg van is.

misschien is 't helemaal niks voor je, maar dat kun je het best zelf beslissen want op de site staat vanalles aan info te lezen, incl. de kosten.
en als 't niet aanspreekt, is 't zo weer weg te klikken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je niet iemand met een volkstuintje ofzo.Dat is voor mij een vorm van retraite ,in de natuur niemand of weinig mensen om je heen en je bent met je gedachte heeeeeel ergens anders nm op aarde.Heerlijk.Het heeft mij van heel veel stress afgeholpen.