Hoe kan het dat je bij niemand verlegen bent, behalve bij je oma, tante, oom etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan me dat voorstellen, maar het is niet bij iedereen zo het geval.

Als je bij vreemden bent, dan kan je geen status verliezen. Je kunt bij vreemden wel fouten maken, maar dat betekent niet dat een zorgvuldig opgebouwde relatie daardoor kapot kan gaan.
Dat kan wel bij de mensen die je erg lief zijn. Dus daar kan je verlegen zijn, omdat je bang bent om daar fouten te maken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat je niet goed weet hoe je je moet gedragen tegenover hun denk ik , dat heb ik ook ik scheld normaal best veel maar waad mijn oma bij is doe ik dat natuurlijk niet