Veel "kameraden" hebben al kijk op meisjes, waarom ik niet?

-
Ik heb laat maar zeggen "kameraden", die me laten zitten en vaak uitlachen of wat dan ook..
Dat zal vast door mn verleden komen, aangezien ik niets durf.. Ik durf niets terug te zeggen, te doen of wat dan ook.. Ik ben vroeger erg gepest en bedreigd. Dus ik denk dat het daaraan ligt.

Maar ik ga met ze om, anders heb ik niemand anders om echt mee te lopen ofzow.
Ik ken er wat van Internet, die ik binnenkort ga ontmoeten (ik bedoel, jongens, gewoon "internetvrienden), daar hoef je geen zorgen om te maken, ik vertrouw hun als geen ander.
Ik weet alles van ze, dus dat geeft me ook al wat hoop.
-
Nu over het onderwerp
-
Ik ga dan met die (nep?)"kameraden" om. Die alleen om anderen lachen, en mij helemaal niet missen als ik 4uur lang niets zeg (zoals vanmiddag..).
Hun kijken en praten alleen maar over dit :
"Chicks"(Meisjes dus), zoenen, verkering en bier.
Ik ben 15 Jaar, en hun ook.

Hun hebben dus als kijk op meisjes en alles.
Ook als ik onder de douche kijk, en ik kijk naar mijn geslachtsorgaan (Als jongen zijnde), en ik kijk naar de jongens die bij me in de klas zitten, hebben die een veel "Grotere" en "Beharige" .

Ik heb ook niet zo'n kijk op meisjes, en heb nog nooit verkering gehad.
Ik ben er wel benieuwd naar.. Maar ik weet totaal niet waar en hoe ik moet beginnen om een meisje leuk te vinden, en verkering te krijgen..

Hoe kan dit allemaal? Dat ik zo ver achter loop? En hoe krijg ik een meisje?(Omleuktevinde)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik ken er wat van Internet, die ik binnenkort ga ontmoeten (ik bedoel, jongens, gewoon "internetvrienden), daar hoef je geen zorgen om te maken, ik vertrouw hun als geen ander." Kijk, en wat je hier schrijft, is direct reden tot zorg. Juist omdát je ze vertrouwt als geen ander. Je kúnt mensen die je alleen nog via internet kent niet vertrouwen, omdat ze nooit de gelegenheid hebben gehad om te bewijzen dat ze je vertrouwen waard zijn. Er is weinig zo gevaarlijk als een ongefundeerd vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een waarheid als een koe: ik ben ook gezegend met een laatbloeier in bed, en ik heb bepaald niets te klagen!

Antwoorden (7)

Ieder mens is anders. De 1 krijgt gevoelens voor het andere geslacht op zijn 12e, de ander op zijn 16e. Dat maakt niks uit, dat is gewoon zo. Ga ook niet expres met meisjes om, omdat je denk dat je er dan ''bijhoort'', jouw tijd komt wel.

En je hoeft ook niet onzeker te zijn over je geslachtsorgaan. Jij ziet je penis van bovenaf, dan lijkt deze altijd kleiner. Kijk er maar eens naar vanaf de zijkant in de spiegel, dan ziet ie er al groter uit. En dan het haar, dat is hetzelfde verhaal als ik net al zei, de een krijgt beharing op zijn 12e, dan ander op zijn 16e. Daar kan je niks aan doen.

Jouw tijd komt wel, wacht geduldig af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt misschien ontzettend flauw, maar het is niet anders: niet iedereen ontwikkelt dezelfde dingen precies even snel. Dat geldt ook voor meisjes (of jongens) leuk vinden.

Het enige wat je daaraan kunt doen, is er niet mee zitten. Er komt vanzelf vandaag of morgen iemand langs die je wél leuk vindt.

Over dat groter en behaarder van die andere jongens: ik heb me laten vertellen dat de meeste jongens precies dezelfde onzekerheid heeft als jij. Dat heeft te maken met perspectief: naar je eigen geslachtsorgaan kijk je van bovenaf, naar dat van anderen veel rechteruit. Dat geeft de illusie dat die van jou kleiner is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan maar een ding zeggen, de meeste zitten ook thuis op de bank te wachten. Dus zoek een andere locatie of kijk bij je maten eens thuis wat er zit. Het gebeurt vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf mijn man leren kennen toen ik 17 jaar en me man was toen 18 jaar. We waren voor elkaar allebei de eerste. Me man was dus pas 18 dat hij voor het eerst verkering kreeg en had ook daar voor totaal geen behoefte aan. En een vriend van hem die dook al jong met elke meid in bed. Ieder zijn keuze en behoefte.

Ik vraag me eigenlijk af waarom je al met die gasten om gaat als je ze zelf al vreselijk vindt. Tenminste dat neem ik aan als ik je verhaal zo lees. Waarom zoek je geen leuke hobby wat je interesseert en word je ergens lid van. Dan ontmoet je nieuwe mensen met de zelfde interesse en wie weet als je er aan toe bent ook een leuke meid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals al velen voor mij zeiden, de 1 'groeit' sneller dan de ander.

'groeit' tussen haakjes, want echt groeien doe je natuurlijk wel, maar groeien zoals in de puberteit van jongen naar man is wel wat.

langzaam krijg je meer beharing op je lichaam (soms op plekken waar je het niet wilt, zoals vrouwen die hun benen meestal scheren) als je beharing krijgt gaat je zaakje een beetje meer groeien, en dan komt er nog meer haar...

en dan........ is het alleen maar irritant (tenzij je baard of snor wilt) want anders moet je gaan scheren, nog meer tijd voor de spiegel doorbrengen... bij je vrienden is dit proces misschien ook pas begonnen, en gaat het wat sneller dan bij jou, dat jouw hormonen daarvoor nog niet klaar zijn.

het komt vanzelf, je hoeft niet bang te zijn dat t niet komt hoor! de 1 is 12 en de ander is 18 en heeft nog niks, jongens gaan (algemeen) nou eenmaal later de puberteit in dan meiden.

veel jongens voelen zich onzeker over hun zaakje, heb ik ook gehad. maar ik heb ook eens gelezen dat een lul van 20cm ook niet alles is, dat je er hoofdpijn van krijgt wanneer deze stijf word, of dat vrouwen pijn krijgen wanneer je geslachtsgemeenschap hebt, over het algemeen zijn vrouwen wel tevreden over de lekte van je zaakje (hoor ik vaak)

van boven ziet alles er kleiner uit, denk maar aan als je in een vliegtuig zit, dan zie je ook niet een auto zo groot al hij werkelijk is, dit is ook zo als je naar je zaakje kijkt, deze lijkt kleiner doordat je van boven af kijkt, en dan hangt je zaakje ook nog eens naar beneden (soms dan).

wees blij dat je nog geen haar groei hebt, dat is ook niet alles! en die meiden komen echt nog wel!

Toegevoegd na 1 minuut:
een meestal scheppen ze ook wel op wat ze allemaal met meiden uitspoken... daar moet je echt niet onzeker van worden, dat zijn zei juist door dat opscheppen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou iedereen is anders en bij de een komt het vroeg en bij de andere niet. en je piemel gaat nog wel groeien ben maar niet bang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je niet druk, het komt allemaal vanzelf wel en bedenk "beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert". Ik heb hetzelfde meegemaakt. Had wel interesse in de meisjes, maar durfde niet zo goed door mijn verlegenheid. Als jij het juiste meisje tegenkomt (en in spreek uit ervaring), gaat alles vanzelf. Ga het niet forceren, dat heeft geen zin, maar wacht lekker af en zeg nou eerlijk het is toch niet vreemd als je 15 bent dat je misschien nog liever met andere dingen bezig bent dan meissies versieren? Je bent gewoon geen macho, maar daar is niets mis mee. Ook daar vallen de meiden op!