Dat ligt eraan hoeveel geld je ongeveer te besteden hebt en wat je ouders leuk vinden. Ik denk dat het leukste cadeau een enigszins persoonlijk cadeau is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Een reischeque.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Een zilveren bordje waar ze samen van kunnen eten. Een 25 jarig huwelijk wordt namelijk een zilveren bruiloft genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja hangt ervan af hoeveel je uit wilt geven.
Cadeaubonnen zijn altijd goed, dan kunnen ze zelf wat leuks uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wensboom.
Alle gasten doen een wens op een mooi papier en hangen die in een (kerst) boom o.i.d.
Na het feest kan het bruidspaar op hun gemak de goede wensen en leuke anekdotes van hun gasten lezen en bewaren.
Prachtig emotioneel en simpel kado
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een romantisch restaurant reserveren.
Verwenningsoord (sauna, brubbelbad, massage,..)
Of Bongo pakketten is wel redelijk leuk moet maar eens hieronder kijken:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets waarvan ik nog nooit heb meegemaakt dat mensen daar niet ontzettend blij mee zijn: Een zelf/samen samengesteld fotoboek van de afgelopen (in dit geval 25) jaar, met herinneringen erbij geplakt, verhaaltjes, tekstjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- een fotoreportage met het hele gezin (de bruidsreportage dus opnieuw)

- een fotomozaïek: je kiest 1 foto uit, die foto wordt vervolgens opgevuld met allemaal kleine fotootjes. het is heel leuk om allerlei foto's van vroeger en nu door elkaar hoervoor te gebruiken. Moet je ze wel allemaal digitaliseren. Via google vind je bedrijven die een dergelijk fotomozaïek kunnen maken.

- www.hoefijzer.nl: een gelukshoefijzer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wensboom van hierboven in een ander jasje:

Het is altijd heel leuk om een jonge boom te krijgen voor in de tuin (of op het balkon, dan in pot). Je zou van alle gasten op het feest, of van alle familieleden - indien genoeg - een boodschap in een envelopje kunnen steken en die aan de takken bevestigen. Dan heb je iets meer werk van te voren, maar het is ook een dubbel cadeau!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foto van alle kinderen en kleinkinderen (als die er zijn) zwart-wit op groot canvas doek uit laten printen.

Als de foto ook nog eens iets vervaagd is, is het een mooi kunstwerk. Je zou hem nog in een zilverkleurige lijst kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een digitale fotolijst (koop een goeie van Philips van 10 inch) en zet daar foto's op van de afgelopen 25 jaren. Mijn ouders vonden dat een geweldig kado (hoewel ze dat bij ieder kado zeggen....).
13 jaar geleden
Beste,

Als je ouders reeds 25 jaar (gelukkig) getrouwd zijn is dat al een mooi geschenk ! het is een hele prestatie als je al zolang samen bent en zorgt draagt voor elkaar al die jaren !

Ik denk aan een (persoonlijke) oorkonde om dit heugelijk feit vast te leggen.

Ook leuk is een foto of videoreportage met de kinderen en klein kinderen.

Een romantisch weekend met een 3 of 5 gangen menu aangeboden door de kinderen !

Van harte gefeliciteerd en doe er nog 25 jaar erbij !

Mvg,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef ze iets van hun hobby,wat ze samen graag doen.als het te duur word vraag of de familie mee wil doen.ik weet natuurlijk niet of ze n feest geven maar de familie zal ongetwijfeld mee willen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een krappe beurs dan is een fotoklok een leuk kado.
Deze koop je bij Leen Bakker of Blokker,via Internet,misschien ook wel...
Rond de klok zitten kleine fotolijstjes 12 stuks en deze kun je met fotootjes vullen,wensjes,gedichtjes...
Of in het ene lijstje een foto en in het andere gelukswensjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gaven gezamenlijk een nieuwe tuinset.
2 verstelbare stoelen en een tafel.
(dat ging jaren mee)
Indien je iets gezamenlijk kan doen, dan kom je op heel andere cadeaus.
Maar de door anderen omschreven ideeen en cadeaus zijn ook goed.
Het gaat voor hun om het gebaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuke gezinsfoto (aleen de kinderen en evt. aanhang).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort collage van die 25 jaar, bijvoorbeeld bij elk jaar een versje/gedichtje + foto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mooie familiefoto die jullie bij een fotograaf gaan maken. altijd leuk, ze zijn er zó blij mee. laten ze trots aan iedereen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een weekendtje wellness
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef je ouders 25 krasloten waarbij ej een kaartje erbij geef waarin staat wij wensen jullie nog vele jaren en al het geluk toe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk aan wat je te besteden budget is. Ik hoor in mijn omgeving verschillende dingen. Het varieert van foto lijdtjes tot hele vakantie reizen. Laatst hoorde ik van iemand die niet zo heel veel te besteden had dat die op de computer een dvd gemaakt had met allemaal foto's en muziek van de afgelopen 25 jaar. het is dan natuurlijk wel vereist dat je handig bent met de computer. In mijn geval zou ik iets moeten kopen. ik ben een computerkluns.