Wie weet er een leuke naam voor een vriendinnen groepje?

ik en mijn BFF willen een naam bedenken die we kunnen zeggen na onze BFF groet.

Dit zijn wij:

Toegevoegd na 5 uur:
wij hete Danielle en Lisette

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.5K

Het beste antwoord

Een leuke naam is eigenlijk een naam die je verzint op het juiste moment. Als jullie bijvoorbeeld ergens lopen, of ergens tegenaan lopen dan weet je het vast ineens!

Als een naam spontaan in je op komt, dan zeggen jullie ook beiden: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , die is vet!

Bijvoorbeeld: Je loop ergens en je ziet ineens twee bloemen en je denk bij jezelf: dat zijn er ook maar twee en je vertaald dit in je gedachten in het Engels en zo kom je dan op : Just 2 of zoiets (ik geef maar een voorbeeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Just the 2 of us
13 jaar geleden
Friends4Ever
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm.... vorm een woord met jullie namen misschien een idee? :)