Vraag over de natte droom. Is er een manier om het te beïnvloeden?

Echt een gênante vraag.. Maar ik ben 16 jaar en had gister mijn eerste natte droom oké niet echt leuk om je bed zo te zien maarja ik ga op vakantie met de auto en de reis duurt 3 dagen we gaan niet naar hotels ofzo dus we blijven de hele tijd in de auto.. De vraag is dus : hoe kan ik zo een droom beïnvloeden om hem niet tijdens de reis te hebben ?? Ik praat daar liever niet met mijn ouders over en ik zou het graag willen weten.

Dankuwel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Aan je naam te lezen ben je een moslim jongen, ik raad jè zeker aan om het met je vader te bespreken. als je moslim bent dan heb je waarschijnlijk ook gehoord van gusul abdesi. Je vader kan je dat uitleggen.
Het is echt niet gênant, je kan het echt bespreken het is heel normaal. Ik wens je wel veel sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe haal je zulke informatie uit "deniz11muis1"?...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat ook wel knap..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk als hij "Moslim Mohammed" heet of welke naam je ook maar bij een moslim vindt horen snap ik het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deniz is een Turkse naam. Ze gaan op vakantie duurt drie dagen met de auto. Ze gaan in de auto slapen.
En ik heb zelf 5 broers dus een beetje mensen kennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, als Deniz een Turkse naam is kom je al dichterbij. Maar als ik, als ongelovige, 3 dagen in een auto ga zitten ben ik ook moslim opeens? Gaaf! Maar wat hebben die broers er mee te maken? Wel gezellig natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Yorick Ik denk toch dat Arzokoca gelijk heeft. Deniz is en Turkse naam en het rekensommetje klopt. Ook het niet in hotels slapen is heel herkenbaar. Wallah!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan Sherpa, ik ben het met je eens. Ook met Arzukoca natuurlijk. Had geen zin om echt na te denken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet "gusul abdesti"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Slim dat je er zo achterkwam dat ik een Turkse moslim jongen was. Ik ga het wel met mijn vader over hebben. Dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans dat je een Turkse Hindoe bent was nu eenmaal niet zo groot ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@yorick 5 broers hebben er niks te maken. Maar ik bedoelde daar uit te zeggen ik heb een beetje verstand van jongens en weet wel hoe ze op bepaalde dingen reageren. En ik ben zelf moeder van 4 kinderen. 3 jongens 1 meid dus ook daar weer ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@yorick en soms zijn het je gevoelens die het weten ik jan niet zeggen waaruit ik heb gehaald dat deniz een moslim jongen was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken dat gevoel arzukoca, excuus voor het misverstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Een lullig antwoord misschien, maar de oplossing is masturberen. Dan kun je zelf tijd en plaats kiezen.
De kans dat je dan ook nog een natte droom krijgt is dan een stuk kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een LULlig antwoord :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehmm.. De reis duurt 3 dagen moet ik dan bij elke plek masturberen? En we vertrekken 5 ochtend dus dan kan ik zeker wel een paar uur daar voor 'het' doen.