Vraag over de natte droom. Is er een manier om het te beïnvloeden?

Echt een gênante vraag.. Maar ik ben 16 jaar en had gister mijn eerste natte droom oké niet echt leuk om je bed zo te zien maarja ik ga op vakantie met de auto en de reis duurt 3 dagen we gaan niet naar hotels ofzo dus we blijven de hele tijd in de auto.. De vraag is dus : hoe kan ik zo een droom beïnvloeden om hem niet tijdens de reis te hebben ?? Ik praat daar liever niet met mijn ouders over en ik zou het graag willen weten.

Dankuwel

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Aan je naam te lezen ben je een moslim jongen, ik raad jè zeker aan om het met je vader te bespreken. als je moslim bent dan heb je waarschijnlijk ook gehoord van gusul abdesi. Je vader kan je dat uitleggen. Het is echt niet gênant, je kan het echt bespreken het is heel normaal. Ik wens je wel veel sterkte

Een lullig antwoord misschien, maar de oplossing is masturberen. Dan kun je zelf tijd en plaats kiezen. De kans dat je dan ook nog een natte droom krijgt is dan een stuk kleiner.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100