Hoe duur is het om een tatoeage van 3 bij 3 (ong.) op je pols te laten zetten? En is dit erg pijnlijk?

Toegevoegd na 3 uur:
De bedoeling is hoop. geloof, trouw in het zwart op mn pols te zetten. Hoogstwaarschijnlijk gewone in gekleurde (met zwart) symbolen. Geen poespas gewoon simpel en mooi. Was van plan hier in zwolle bij Spike&Inky te gaan. Ik heb hier nml ooit een piercing laten zetten en daar behandelen ze je, naar mijn mening, erg prettig.

Toegevoegd na 3 uur:
Zal morgen ofzo ff een fotootje (ruwe schets) toevoegen wat het idee is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 euri
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn pols is idd niet 3 meter haha. Nee 3 bij 3 cm bedoel ik.

Het beste antwoord

De prijs is verschillennd, ligt aan hoeveel inkt er wordt gebruikt !!! En wat de pijn betreft, daar kun je het beste Emla creme op smeren een half uurtje van te voren. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

vorig jaar rond de 150 euro betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet zo makkelijk te beantwoorden. Het ligt er onder andere aan hoe bewerkelijk de tatoeage is bijv grove of fijne lijntjes. Ook maakt het kleur gebruik een groot verschil. Het beste kun je bij meerdere zaken informeren. Ik raad het je af om iemand te zoeken die het als bijbaan doet. Er is een kans dat het resultaat dan minder mooi is. Beter een paar tientjes meer uitgeven dan de rest van je leven naar een niet goed gezette tatoeage kijken. Wat de pijn betreft dit is per persoon verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ong 100 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De binnenkant van je arm/pols is erg gevoelig, dus ook erg pijnlijk. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt aan de tattoo-artiest ook zelf en hoelang hij/zij daarvoor bezig is, zeker de hoeveel inkt hij/zij daarvoor moet gebruiken.

Maar ik schatttt tussen de 100/150,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een 3 bij 3 cm tatoeage?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tattoo's zijn helaas duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel bij een goede, zou liever niet naar een amateurtje gaan.
ik had zelfs wachttijd van 4 maand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat sowieso, ga hier in zwolle bij inky, erg goede dingen over gehoord en is een erkent tattooeerder..